×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سعید رساپور به عنوان مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شد
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، طی حکمی از سوی غلامرضا صالحی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سعید رساپور به عنوان مدیر کل روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منصوب شد.

 

مهندس صالحی در حکم انتصاب مدیر کل روابط عمومی اشاره کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، بهره گیری از وصایای حضرت امام (ره)، استفاده از رهنمود های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هماهنگی با سیاست های دولت مردمی و خدمتگزار و با همکاری معاونان، مدیران، همکاران بنیاد، شرکت ها و سازمان های تحت پوشش در ایفای وظایف و ماموریت های محوله موفق و مؤید باشید.

 

 

همچنین مهندس صالحی در این جلسه با اشاره به لزوم تحول در روابط عمومی بنیاد مسکن تاکید کرد: تقویت تعامل با رسانه ها و ارتقای عملکرد روابط‌ عمومی‌ در راستای انعکاس هر چه بهتر فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضروری است؛ در این مراسم از زحمات سعید رهیده مدیر کل پیشین روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر شد.

 

شایان ذکر است، سعید رساپور پیش از این عضو هیئت بازرسی از معاونت مطبوعاتی سازمان بازرسی کل کشور، عضو هسته گزینش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، معاون اداره‌ کل هماهنگی امور دستگا‌ه‌ها نهاد ریاست جمهوری را در کارنامه کاری خود دارد.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.