×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
من با افتخار نلسون ماندلای عصر حاضر خواهم شد
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از یورو نیوز، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار یک پست طولانی در شبکه اجتماعی خودش موسوم به «تروث سوشال» با حمله به خوان مرچان، قاضی دادگاه عالی ایالت نیویورک که پرونده او را بررسی می‌کند، نوشت: «اگر آنها بخواهند من را برای بیان حقیقت تحت فشار قرار دهند من با افتخار تبدیل به نلسون ماندلای امروزی خواهم شد و این افتخاری بزرگ برای من خواهد بود.»

 

این نخستین بار نیست که دونالد ترامپ خود را با نلسون ماندلا، رهبر و قهرمان فقید آفریقای جنوبی در جریان مبارزه با رژیم آپارتاید این کشور تشبیه می‌کند. او پیشتر در ماه اکتبر سال گذشته میلادی در جمع طرفدارانش در ایالت نیو همپشایر هم گفته بود که بدش نمی‌آید نلسون ماندلای آمریکا باشد چرا که به گفته او در حال مبارزه با «فاشیست‌ها و دیوانگانی» است که در حال ویران کردن ایالات متحده هستند.

 

ترامپ که درگیر پرونده‌های متعدد کیفری است و در دادگاه‌های متفاوتی باید از خود دفاع کند هفته گذشته هم مشکلات قانونی علیه خود را با آزار و شکنجه عیسی مسیح مقایسه کرده بود. او که از افشای اطلاعات دادگاهش منع شده چنین مقایسه‌ای را انجام داده و ادعا می‌کند که دادگاه به او اجازه نمی‌دهد که حقیقت را آشکار کند.

 

از جمله اتهامات ترامپ در نیویورک جعل سوابق تجاری به منظور پرداخت حق‌ السکوت به استورمی دنیلز بازیگر فیلم‌های پورن است تا این زن اشاره‌ ای به روابط خود با ترامپ نداشته باشد. ترامپ مدعی است اتهامات وارد شده به او مبنی بر رابطه داشتن با دنیلز از اساس کذب است و او هیچ پولی هم به این زن پرداخت نکرده است.

 

ترامپ در بخش دیگری از پست خود در شبکه اجتماعی «تروث» به خوان مرچان قاضی پرونده‌اش حمله کرد و نوشت: «مرچان به من اجازه نمی‌ دهد صحبت کنم و در نتیجه به یکباره قانون را زیر پا می‌گذارد. این خیلی بد است که او می‌خواهد از آن فرار کند. اصلا او چطور برای این پرونده انتخاب شد؟ شنیدم که او برای اینکه قاضی پرونده من شود به شدت جنگیده است.»

 

ترامپ در ادامه افزود: «ما باید کشورمان را از شر این فعالان سیاسی که خود را به عنوان دادستان و قاضی نشان می‌دهند نجات دهیم و من حاضرم آزادی خود را فدای آن آرمان شایسته کنم.»

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.