×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مردم پیروز میدان انتخابات هستند/ میدان انتخابات بازنده ندارد
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور در محل وزارت کشور بعد از انداختن رأی خود در صندوق، بیان کرد: انتخابات مولود انقلاب اسلامی است، پس رأی مردم تعیین‌ کننده است. تمام بخش‌های کشور با رأی مردم رقم می‌خورد و این از افتخارات نظام اسلامی است. از روز اولی که امام (ره) فرمودند میزان رأی ملت است تا امروز نیز میزان رأی ملت بوده است.

 

وی گفت: این انتخابات جشن ملی و نماد انسجام و وحدت ملی است و همه گروه‌های سیاسی امروز با نامزدهایی که دارند آمده‌اند تا روز باشکوهی را برای ملت ایران رقم بزنند.

 

رئیس‌ جمهور تصریح کرد: تفاوت انتخابات در ایران با دیگر کشورها این است که هم نامزدها و هم رأی‌دهندگان هر دو بر اساس تکلیف عمل می‌کنند یعنی وظیفه خود می‌دانند که نامزد شوند و رای دهند لذا پیروز این میدان ملت ایران است و بازنده ندارد چه کسانی رای بیاورند چه رای نیاورند.

 

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه همه گروه‌ها، دسته‌جات و سلائق سیاسی امروز با نیروهایی که دارند و افرادی که کاندیدا کرده‌اند به صحنه آمدند برای اینکه یک روز باشکوه برای ملت ایران رقم بزنند.

 

وی با بیان اینکه تفاوت انتخابات در کشور ما دیگر نظامات سیاسی این است که هم کسی که خود را عرضه می‌کند و هم کسی که رای می‌دهد، هر دو براساس تکلیف عمل می‌کنند، ادامه داد: هردو وظیفه خود تشخیص می‌دهند که رای بدهند و وظیفه خود تشخیص می‌دهند که خود را عرضه کنند، بنابراین پیروز این میدان، ملت بزرگ ایران است. همه کسانی که به وظیفه خود عمل کردند چه رای بیاورند چه نیاورند، چه کاندیدای مورد حمایتشان رای بیاورد یا نیاورد، پیروز میدان هستند چون عمل به تکلیف کردند.

 

رئیس دولت سیزدهم با اظهار امیدواری نسبت به برگزاری انتخاباتی باشکوه، گفت: امیدوارم همچنان که رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در ابتدای رای‌ گیری فرمودند بنا بر توصیه قرآن در کارهای نیک مسابقه بگذارید و بر دیگران پیشی بگیرید، همه مردم به توصیه ایشان عمل کنند و رای خود را به صندوق بیندازند. رای مردم برای دولت حق الناس است و همه مجریان و ناظران دولت وظیفه دارند آنچه مردم به صندوق انداختند بررسی و اعلام کنند و در انجام این وظیفه اهتمام داشته باشند.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.