×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی و تقویت کانون ایران یاران در راستای سند تحول و عدالت گستری رسانه ای است
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از رادیو ایران؛ در همایش پیوند خادم یاران آستان قدس رضوی و «ایران یاران» رادیو ایران، شاهید مظفری، سرپرست مرکز طرح، برنامه و بودجه صدا و سیما گفت: آموزش «ایران یاران» که در قالب کارگاه های آموزشی برگزار می‌ شود، اقدامی ارزشمند و ارزنده است که به همکاری و مشارکت مخاطبان در تولید محتوا برای رسانه کمک می کند.

 

وی در نشست کانون «ایران یاران» رادیو ایران که با حضور خادم یاران رسانه ای کانون‌های رضوی استان تهران در قالب کارگاه آموزشی برگزار شده بود با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، پیوند خادم یاران رضوی با ایرانیاران را مبارک دانسته و تاکید کرد: خدمت رسانی خادمان رضوی در حوزه رسانه در راستای جهاد تبیین و بیان واقعی فرهنگ رضوی است و بزرگترین سرمایه و ثروت ایران وجود مبارک امام رضا (ع) است.

 

در این مراسم دکتر مهدی آذر مکان، مدیر رادیو ایران ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام علی (ع) و خیر مقدم به «ایران یاران» و خادم یاران تاکید کرد: همه خادم یاران، ایران یار رادیو ایران هستند.

 

کاظم داداشی، قائم مقام رادیو ایران در ابتدا توضیحاتی از هدف و شکل گیری کانون «ایران یاران» مطرح کرد و سپس غلامحسین طالبی مسئول کانون از توجه رادیو ایران به «ایران یاران» و پیوند خادم یاران و «ایران یاران» گفت.

 

برگزاری کارگاه آموزشی
در بخش دوم این همایش با حضور علیرضا جاوید نیا از هنرمندان پیشکسوت رادیو ایران، آرش احمدی، حسین معصومی، علی رشیدی و ژیلا عبد الحسینی کارگاه آموزشی، نویسندگی گویندگی و فن بیان برای «ایران یاران» و خادم یاران برگزار شد.

 

شایان ذکر است این مراسم روز چهارشنبه 4 بهمن ساعت 14:00 در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.