×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
از روز گذشته موج بازگشت زائران اربعین حسینی به داخل  کشور آغاز شده است/ 4 درصد از سفر به عتبات عالیات در این ایام از طریق مرز هوایی انجام شده است
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اربعین، سردار علی ذوالقدر، در مصاحبه با رادیو اربعین با تاکید بر اینکه در ارتباط با صدور گذرنامه با عقب ماندگی مواجه نیستیم و کار به روز به جلو می‌رود، تصریح کرد : تقریباً اداره گذرنامه ها خلوت شده است.

 

این مقام مسئول در فراجا با بیان اینکه در ارتباط با صدور و چاپ گذرنامه‌های درخواستی زائران به روز هستیم ،گفت :ممکن است برخی از درخواست‌ها با نقص پرونده مواجه شده باشد و این نقص پرونده و عدم تطبیق اطلاعات داده شده از سوی فرد متقاضی با اطلاعات مندرج در ثبت احوال مانع صدور گذرنامه شده باشد.

ذوالقدر همچنین با بیان اینکه در روز جمعه نیز اداره گذرنامه از 8 صبح تا 2 بعد از ظهر فعالیت خواهد کرد، گفت: زائرانی که در خواست صدور گذرنامه کرده اند، می توانند با ارسال کد ملی خود به شماره 193 در جریان قرار بگیرند که صدور گذرنامه درخواستی آنها در چه مرحله ای قرار دارد.

 

وی در بخشی دیگر صحبت‌های خود با رادیو اربعین گفت: از اول ماه صفر تاکنون بیش از دو میلیون و 600 هزار نفر زائر از مرزهای کشور خارج شده‌ اند و 700 هزار نفر نیز به داخل کشور بازگشته اند و ما از دیروز چهارشنبه هشتم شهریور ماه شاهد آغاز موج بازگشت زائران به داخل کشور هستیم.

 

این مقام مسئول در فراجا با بیان اینکه بیشترین تردد زائران به ترتیب از مرزهای مهران، شلمچه، خسروی و چذابه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: 4 درصد از سفر به عتبات عالیات در این ایام از طریق مرز هوایی انجام شده است.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.