×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده اند
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اربعین، حمیدرضا محمدی، در گفت وگو با رادیو اربعین با بیان این درصد بیشتری از ثبت نامی ها در سامانه سماح، آقایان هستند، ادامه داد: کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را دارند، حتما در این سامانه با پرداخت مبلغ کمی ثبت نام کنند.

 

دبیر کمیته ثبت نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی در این ارتباط تاکید کرد: کسانی که در این سامانه ثبت نام می کنند، تحت پوشش بیمه حوادث و درمان در ایران و مسیر پیاده روی اربعین در عراق قرار می گیرند.

 

وی با بیان این که با ثبت نام زائران در سامانه سماح، زائران می توانند نام مرز عبوری خود و تاریخ حرکت شأن را مشخص کنند، ادامه داد: ثبت نام در این سامانه به مسئولان امر کمک می کند که براساس جامعه آماری تهیه شده از سایت ، برنامه ریزی بهتری برای پیشبرد امور داشته باشند.

 

محمدی با تاکید بر این که به کسانی که سابقه بیماری سخت دارند با توجه به گرمای شدید توصیه می شود که در مراسم راهپیمایی اربعین شرکت نکنند، افزود: کسانی در این راهپیمایی شرکت می کنند، حتما همراه خود کارت شناسایی داشته باشند تا اگر خدای نکرده مشکلی برای آنها پیش آمد، امر شناسایی و پی گیری امور تسهیل شود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.