×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طی دو سال واحد HD و پلی اتیلن سنگین را راه اندازی می کنیم
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین، در آخرین روز بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی، تفاهم نامه همکاری ارائه دانش فنی، تهیه بسته طراحی فرایندی و مهندسی پایه جهت احداث یک واحد شامل دو خط پلی اتیلن سنگین بین شرکت پتروشیمی کیان و شرکت پژوهش و فن آوری پتروشیمی با حضور علیرضا شاه میرزایی، معاون وزیر نفت، مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی و اسماعیل قنبری، مدیر عامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و جمع کثیری از مدیران و مسئولان شرکت ها و هلدینگ های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی داخلی و خارجی در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان امضا شد.

 

این تفاهم نامه که شامل اخذ لیسانس تولید پلی اتیلن سنگین با ظرفیت ۶۲۰ هزار تن در سال با دانش فنی بومی شرکت پژوهش و فناوری جهت احداث واحد HDPE پتروشیمی کیان، توسط عبداله یاوری، مدیر عامل پتروشیمی کیان و مجید دفتری، مدیر پژوهش و فناوری NPC امضا شد.

 

بنا بر این گزارشش، پس از امضای تفاهم نامه، مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان، عبداله یاوری گفت: پتروشیمی کیان بنا دارد با استفاده از دانش فنی متخصصان امر, واحد HD و پلی اتیلن سنگین را طی دو سال با تهیه بسته مهندسی فرایندی و مهندسی پایه راه اندازی نماید.

 

وی در ادامه از حمایت های معاون وزیر نفت، علیرضا شاه میرزایی و مدیر عامل شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، اسماعیل قنبری تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است، مجتمع پتروشیمی کیان در سه قطعه زمین به مساحت تقریبی ۷۵ هکتار در فاز ۲ پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس جنوبی واقع در عسلویه در حال احداث می باشد.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.