×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
بزرگداشت كودك شهید كربلا در رادیو ایران
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، در همایش شیرخوارگان حسینی، مادران به همراه کودکان شیرخوار خود با لباس، روسری و پیشانی‌بند به رنگ سبز حضور می‌یابند و شرکت‌کنندگان برای علی اصغر کودک شیرخوار امام حسین(ع) در کربلا عزاداری می کنند.

 

رادیو ایران نیز همراه با عاطفه ی ایمانی تمامی مادران در سراسر ایران اسلامی، كه فرزند نوزاد خویش را می آورند تا عهدی جانانه با شهید كربلا ببندند، می كوشد تا این رویداد آیینی و انسانی بزرگ را لحظه به لحظه در ویژه برنامه «شش ماهه بالا بلند» انعكاس دهد.

 

حسین معصومی تهیه کننده این ویژه برنامه بیان کرد: «شش ماهه بلند بالا»، با هدف گرامیداشت مقام حضرت علی اصغر(ع) با موضوع تربیت اسلامی، ضامن تداوم نسل حسینی است.

 

وی ادامه داد: «شش ماهه بلند بالا»، کوشش رسانه ای است برای بیان عظمت قیام عاشورای حسینی صبر را در کنار سایر فضیلت های حسینی از جمله بندگی خالصانه ی خداوند با حضور حجت الاسلام مسلم داود نژاد تفسیر می کند.

 

گفتنی است، «شش ماهه بلند بالا» به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای فاطمه آل عباس و مهرناز فقیهی جمعه 30 تیر ساعت 9:00 از رادیو ایران پخش می شود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.