×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
​​1402، سال تغییر زیر ساخت بانکداری متمرکز بانک کار آفرین
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از بانک کارآفرین، مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در گردهمایی سه روزه مدیران ستادی و روسای شعب بانک کارآفرین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تغییر سامانه متمرکز و یکپارچه بانک کارآفرین (Core banking) تصریح کرد: حدودا از ده سال گذشته تاکنون بحث‌هایی درخصوص اصلاح یا تغییر core مطرح بوده و حتی نظر خواهی از برخی شرکت‌های مطرح بین المللی انجام شد ولی هرگز منجر به تصمیم قطعی نشد.

 

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به محرز شدن ضرورت در تغییر core، اقدامات لازم جهت تشکیل یک تیم اجرایی حرفه‌ای و تخصصی انجام و این مهم با دقت تمام و طبق برنامه زمانبندی شروع شد و خوشبختانه در حال حاضر در مسیر اجرای این پروژه بسیار مهم، بزرگ و سرنوشت ساز برای بانک کارآفرین هستیم که با یاری خداوند و به پشتوانه تلاش و همت تمامی همکاران در سال ۱۴۰۲ اجرا و به بهره برداری می رسد.

 

مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره بانک با اشاره به کارگروههای تشکیل شده در همایش سراسری شعب کشور خاطرشان کرد: شواهد حاکی از این است که هر بار که همایش‌ سراسری مدیران ارشد در بانک کارافرین برگزار می‌شود، در مقایسه با دوره‌های پیشین، شاهد ارتقای کمی و کیفی محتوای مطالب هستیم و نتایج مباحث در هر دوره منطقی‌ و اثربخش‌تر از دوره های گذشته است.

 

وی افزود: سطح مشارکت همکاران در کارگروه ها موثرتر از گذشته است و حاوی این پیام است که تمامی همکاران در سطوح و لایه های مختلف بانک، خود را در ساختن سرنوشت و روند رو به رشد بانک سهیم می‌دانند که جای تقدیر دارد.

 

عضو هیات مدیره در ادامه با تشکر از مدیرعامل در خصوص تکمیل هیات عامل بانک کارآفرین، خاطر نشان کرد: حضور جناب آقای خانی بعنوان سرپرست قائم مقام مدیر عامل و خسروانی، به عنوان معاون اعتباری مدیر عامل، با توجه به تخصص و دانش حرفه‌ای‌ ایشان، حتما برای بانک منشاء خیر خواهد بود.

 

وی در ادامه افزود: طی چندین سال اخیر از تخصص، تجارب و رهنمودهای صنعتی نژاد، پیشکسوت صنعت بانکداری به ویژه در حوزه اعتبارات بهره فراوان برده‌ایم و ضمن تشکر از ایشان، کمافی السابق نیازمند بهره گیری از تجربیات ارزشمند و دانش ایشان خواهیم بود.

 

سیف علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش به مسئولیت مدیران نسبت به افراد تحت نظارت ایشان اشاره کرد و توجه مدیران به دغدغه‌ها و مشکلات همکاران را یک تکلیف خواند و گفت: مدیران در تمامی رده‌های صف و ستاد علاوه بر توجه و نظارت به کار حرفه‌ای همکاران، می بایست در خصوص دغدغه‌ها و مسائل شخصی همکاران نیز مراقبت کنند و حتی المقدور در حد توان خود مسائل و مشکلات آنان را رسیدگی و برطرف کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت مشتری مداری به ویژه در شعب گفت:منشاء انتخاب یک بانک توسط مردم، بر اساس نوع و کیفیت ارایه خدمت در شعب بانک است و عموم مردم با شعب سر و کار دارند، لذا اگر مردم و مشتریان، بانک کارآفرین را بانکی به مفهوم واقعی خصوصی، مشتری مدار، دقیق، قانون مدار و مودب می‌دانند، به دلیل نحوه برخورد همکاران شعب است.

 

عضو هیات مدیره ادامه داد:شعب ویترین بانک هستند و کوچکترین نقص و مشکلی می‌تواند نظر مشتریان را نسبت به بانک تغییر دهد و شایسته است همه همکاران بیش از پیش به این نکته مهم توجه داشته باشند و با رعایت اصول حرفه ای مشتری مداری، بهتر از گذشته رضایت مشتریان را جلب کنند.

 

 سیف علی شاهی با اشاره به ضرورت توانمندسازی همکاران در تمامی بخش‌های بانک خاطرنشان کرد: توانمندسازی صرفاً محدود به برگزاری دوره‌های کلاس آموزشی نیست و این ضرورت وجود دارد که تمامی فعالان بانکی به اندازه جایگاهی که بانک برایشان در نظرگرفته ، در رشد توانمندی ها و دانش حرفه‌ای و تخصصی خود و افراد تحت نظارت خود بکوشند.

 

این عضو هیات مدیره تاکید کرد:بدترین ضعف این است که وقتی فردی در سمت و جایگاهی قرار می گیرد درصدد افزایش دانش و مهارت‌های تخصصی، حرفه‌ای و تیمی خود برنیاید و به اندازه آن جایگاه تیم خود را رشد ندهد.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.