×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقدیر از منتخبان رادیو ایران در دومین جشنواره ملی مستند «پژواک»
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از شبكه رادیویی ایران، در اختتامیه دومین جشنواره ملی «پژواک» رادیو ایران با ۱۲ نامزد در بخش های مختلف، توانست ۳ تندیس و ۵ لوح تقدیر دریافت کند.

 

در بخش گویندگی، فاطمه آل عباس با اثر «سفر حجمی در خط زمان» به عنوان نفر برگزیده تندیس جشنواره، لوح و جایزه نقدی را دریافت كرد. در بخش مستند نگاری، مریم هدیه لو با اثر «سرزمین مادری» با موضوع شكل گیری رژِیم صهیونیستی و زمینه های بروز غصب فلسطین لوح تقدیر و جایزه نقدی این جشنواره را از آن خود كرد.

 

در بخش شعار سال، امید باشت باوی با اثر «مروژ» با موضوع حمایت از تولید ملی و چالش های پیش روی كار آفرین ایرانی موفق به دریافت دیپلم افتخار این جشنواره شد. در بخش جهاد تبیین و هدایت فرهنگی، زهره سربازی با اثر «بازی» با موضوع داستان یك مهاجرت و مشكلات پیش روی آن و بازگشت مجدد به عنوان برگزیده این جشنواره تندیس، لوح و جایزه نقدی را دریافت كرد.

 

همچنین امید باشت باوی با اثر «مروژ» تنها برنده رای مردمی جشنواره «پژواك» شد كه تندیس و لوح افتخار جشنواره را از آن رادیو ایران كرد؛ در ادامه مراسم  از علی اصغر نادرپور گزارشگر پیشكسوت «صدای روستا» و «راهی به آبادی» تقدیر شد.

 

مدیر رادیو ایران، در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از برنامه سازان منتخب در دومین جشنواره «پژواک» اظهار داشت: مستندات رادیویی نسبت به سال قبل ارتقا داشته است.

 

مهدی آذرمکان از تشکیل کمیته ساخت مستند رادیویی در رادیو ایران خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت ساخت مستند در رادیو و در جهت حفظ بهبود ساخت این شاخه از برنامه سازی این کمیته شکل گرفته است.

 

وی در پایان ضمن تشکر از برنامه سازان منتخب بیان کرد: از برنامه سازان این شبکه رادیویی انتظار می رود در سومین جشنواره «پژواک» همچون دو جشنواره قبل پر قدرت تر و خلاقه تر ظاهر شوند.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.