×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تقدیر از  شادی آفرینان «صبح جمعه با شما»
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امیداقتصاد آنلاین، این آیین با حضور علی بخشی زاده معاون صدا، دکتر محمد جعفر محمدزاده مدیر رادیو ایران، طنازان رادیو و جمعی از مدیران شبکه های مختلف رادیویی و همکاران رادیو برگزار شد.

 

تجلیل از پیشکسوتان و امید جوانان به آینده

دکتر محمد جعفر محمد زاده، مدیر رادیو ایران با خواندن مقدمه شاهنامه فردوسی گفت: شاهنامه یکی از مهمترین سندهای دینی ماست. او کسی بود که ما را صاحب کتاب معرفی کرد.

 

وی ادامه داد: جوان های کشور وقتی می بینند از بزرگترهایشان تجلیل می شوند، به آینده کشور امیدوار می شوند. این تجلیل ها افتخاری برای من است که قدمی کوچک در این مسیر بردارم و در این مراسم از ۴ نفر از بزرگان برنامه «صبح جمعه با شما» که پیشتر از بزرگان دیگری تجلیل شده بود، تجلیل می شود.

 

در قسمتی از برنامه، فرانک رفیع تاری در نقش «ننه کتی» قسمت‌ هایی را اجرا کرد.

 

خدمت، برای ملت شریف کم است

در ادامه مراسم علی بخشی زاده، معاون صدا گفت: شبکه رادیویی ایران مفتخر است که برنامه‌های طنز فاخر ی دارد؛ بٌعد آموزشی و اطلاع رسانی در این برنامه نهفته است و در فرهنگ و رفتار سازی هم موفق بوده است. اگر این برنامه تذکراتی را با زبان طنز به جامعه نمی داد، خیلی از نهادها خودشان را درست نمی کردند و هنرمندان با نقش سازی توانستند در جامعه تأثیر گذار باشند.

 

وی ادامه داد: صمیمانه از مدیران شبکه رادیویی ایران تقدیر می کنم که باعث شکوفه لبخند بر لبان مخاطبان شدند؛ دعا می کنم خدا وجود بزرگ‌ترهای این برنامه را سال ها سلامت بدارد و برای رسانه خدمت کنند و ما هر چقدر کار کنیم برای این ملت شریف باز هم کم است.

 

در بخشی دیگر از برنامه داود منفرد ، شنگول صبح جمعه به ایفای نقش پرداخت؛ همچنین ایزد کاویانی که در زمان منوچهر نوذری هم نوازندگی برنامه صبح جمعه را بر عهده داشت، نوازندگی و خوانندگی کرد.

 

قابل ذکر است در راستای تقدیر از پیشکسوتان رادیو ایران و با مساعدت مدیر محترم شبکه رادیو ایران، امروز یکشنبه ۳۰ بهمن، از چهار نفر از پیشکسوتان برنامه «صبح جمعه با شما» تقدیر شد؛ همچنین در گذشته از اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی، مهین برزویی، عباس محبی، مرتضی تبریزی و زنده یاد صادق عبداللهی تقدیر شده بود.

 

از «حسین هاشمی» به پاس سال ها طنز نویسی، از «ایزد کاویانی» به پاس سالها نوازندگی، از «داود منفرد» به پاس سال ها صدا پیشگی و خلق تیپ شنگول و از «فرانک رفیعی طاری» به پاس سال ها صداپیشگی و خلق تیپ ننه کتی، در استودیوی شماره یک تقدیر و تشکر شد.

 

بخش‌هایی از این مراسم در برنامه «صبح جمعه با شما» مورخ ۵ اسفند نیز پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.