×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باج خواهی یا سهم خواهی به بهانه حمایت از سهامداران خرد
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین، پس از ماهها متوقف بودن سهام بانک دی در بورس در خردادماه سال جاری مجمع عمومی بانک برای سال 99 برگزار شد. یکی از افراد معلوم الحال و مدعی دفاع از سهامداران خرد که مسئولیت سبد گردانی تعداد محدوی را برعهده دارد با سوء استفاده از اختلاف سهامداران کلان سعی داشت با طرح مطالب حاشیه ای مجمع عمومی را به تعطیلی بکشاند که موفق نشد و با مدیریت جلسه و برگزاری موفق آن، خرید و فروش سهام بانک دی در بورس مجاز شد .

 

 در همان جلسه هیات مدیره قول داد تا در تابستان مجمع عمومی مربوط به سال ۱۴۰۰ را نیز به موقع برگزار کند. در این مدت و با انجام کارهای مربوطه، هیات مدیره درخواست برگزاری مجمع را به تاریخ ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ اعلام و از سهامداران دعوت نمود .

 

مجدد در جلسه دیروز همان فرد از ابتدا با زیر سوال بردن رسمیت جلسه موجب اغتشاش و بی نظمی در جلسه گردید. پس از رسمیت جلسه و در حالی که از خود وی به عنوان ناظر جلسه دعوت شد این پیشنهاد را نپذیرفت تا بتواند در جلسه بی نظمی را ادامه دهد .

 

نظر به اینکه بدلیل کمبود وقت بانک مرکزی تاییدیه صورت های مالی را ارسال نکرده بود، هیات ریسه مجمع درخواست تنفس نمود و پس از تصویب آن در مجمع جلسه پایان یافت. در ادامه ایشان با توجه به ماموریت خودش که التهاب آفرینی در مجامع می باشد مجدد با سرو صدا درخواست ارایه گزارش داشت که با توجه به تصویب تنفس ، یک درخواست غیر قانونی است .

 

گروهی از ایثارگران که متوجه شده اند ایشان قصد تخریب سهام بانک دی را دارد با ایشان برخورد نمودند که ایشان ضمن فیلم برداری از این صحنه ها و پخش در فضای مجازی قصد ضربه زدن به بانک و لجن مال کردن سهم را دارد. البته این تلاش ها برای سهامداران بی تاثیر است و جامعه ایثارگری از سهام خود در بانک محافظت خواهد نمود.

 

ضمنا با توجه به تعداد ۱۳۵ میلیارد سهم بانک دی باید یک نفر اختیار حداقل ۴ میلیارد سهم یعنی ۳۲۰ میلیارد تومان را داشته باشد که برای خود عنوان کوچکترین سهامدار عمده را یدک بکشد که در خبرها خود را اینگونه معرفی می کند .

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.