×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از فابانیوز ، بیش از ۱۰۰۰ نفر از فعالان و صاحبنظران صنایع بانکداری، بیمه، بورس، پرداخت الکترونیک و فناوری های نوین مالی در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران، که ۲۱  و ۲۲ دی‌ماه  در هتل لاله تهران و مرکز آفرینش‌های کانون برگزار می‌شود، به منظور معرفی محصولات، خدمات و ایده خود، شرکت میکنند.

از آنجایی که در این نمایشگاه نشست‌ها، میزگردها، دوره تخصصی بانکداری نوین، کارگاه‌های معرفی محصول، جشنواره نوآوری و استارتاپی، تبلیغات محیطی به‌ صورت حضوری، گفتگوهای B2B و B2G و پخش‌زنده از تلویزیون‌های اینترنتی، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی  خواهد بود؛ پیش‌بینی می‌شود؛ هزاران نفر به‌صورت حضوری و بیش از ۱۰۰ هزار نفر در قالب آنلاین، بازدیدکننده تراکنش هفتم باشند؛ و علاوه بر بانک ها، پرداخت یارها، pspها و ۱۳۰ تیم استارتاپی حاضر در این رویداد می توانند؛ آخرین دستاوردهای خود را به طور گسترده برای مخاطبان و سرمایه گذاران معرفی کنند.

یکی دیگر از مزیت های این نمایشگاه حضور بیش از ۹۰ نفر از مدیران و متخصصان در نشست‌ها و میزگردها است که دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود را با همه اضلاع اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در میان خواهند گذاشت.

لازم به ذکر است؛ مشارکت کنندگان در حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری هستند و از آنجائی‌ که بخش اعظم ظرفیت‌های این رویداد توسط برندهای فعال حوزه فناوری‌های مالی رزرو شده ، برای شرکت در نمایشگاه می توانید حداکثر تا آخر آذرماه نحوه مشارکت خود را نهایی کنید و برای ثبت نام و بازدید از نمایشگاه نیز تا ۱۰ دی‌ماه از طریق سایت یا ارسال لیست افراد با نامه رسمی اقدام نمایید.

علاقمندان به موضوعات فناوری های مالی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.itefaba.com مراجعه کرده یا با مرکزفابا تماس گرفته گیرند. ( ۴۳۳۴۷-۰۲۱ داخلی‌های ۳۰۴ و ۳۰۵ و شماره همراه ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹)

fabanews.com    سایت خبری فابا

www.itefaba.com  سایت نمایشگاه تراکنش ایران

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.