×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 24 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقویت حوزه بازاریابی، مهمترین ماموریت معاون جدید بانک توسعه تعاون
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی، رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه معارفه کریم میرزاخانی،سرپرست معاونت مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی که به میزبانی رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب برگزار شد اظهار داشت: بانک رشد مناسبی در تجهیز و تخصیص منابع از طریق ارائه خدمات بهینه و جذب مشتریان رقم زده که این امر بیانگر تلاش و همدلی کارکنان صف و ستاد می باشد.

 

رئیس هیات مدیره بانک اظهار داشت: بانک توسعه تعاون می تواند با داشتن حدود 450 شعبه با هماهنگی، تلاش و انسجام همکاران صف و ستادی در اجرای راهبردها ، دستیابی به اهداف و تحقق مناسب شاخص‌های عملکردی به ویژه در زمینه تجهیز منابع، تخصیص مصارف نقش اساسی را ایفا کند و چنانچه شعبه ای در تحقق شاخص ها و اهداف سطح مورد انتظار را برآورده نسازد، واحدهای متولی با راهبری، همراهی و ارائه راهکارها و ابزار مناسب عملکرد شعبه را به سطح قابل قبول برسانند.

 

وی در ادامه افزود: سیستم بانکی به عنوان مهم‌ترین عامل خلق پول و دارای قابلیت و مکانیزم ضریب فزاینده پولی بایستی به گونه‌ای عمل نماید که نقدینگی و تسهیلات به صورت هدفمند مدیریت گردد تا طبق منویات مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید که به عنوان شعار سال ابلاغ شده است نقش سازنده و تاثیرگذاری در جامعه و اقتصاد ایفا نمایند.

 

فتاحی با اشاره به سوابق مدیریتی کریم میرزاخانی در واحد های ستادی و شعب ابراز امیدواری کرد با اجرای سیاستگذاری صحیح اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار در نقش آفرینی همکاران شعب برای پیشبرد اهداف بانک در حوزه مشتریان دست آوردهای بزرگی حاصل گردد.

 

کریم میرزاخانی سرپرست معاون مدیر عامل در امور استان ها و بازاریابی ضمن ارائه اهداف و برنامه های خود گفت: با اعتماد و احترام متقابل و مراقبت به صورت تیمی می توان کارهای بزرگی خلق کرد.

 

سرپرست معاون مدیر عامل در امور استان ها افزود: بانک توسعه تعاون در مرز دو زیست بوم بخش مردمی تعاون کشور و صنعت بانکداری قرار گرفته و به نوعی بازیگر اصلی این فضای مشترک است و یکی از اهداف، اخذ تایید اجتماعی می باشد تا منجر به ارزش آوری شود.

 

در حوزه امور استان ها اتفاقات خوبی افتاده اما در امور مشتریان و توسعه بازار باید نگاهی متفاوت به بازاریابی داشته باشیم همانطور که مخاطبان، اهداف و چشم اندازهای آن ها متفاوت است و برای مشتریان مروج، مشتریان ناراضی و بهره وری برنامه هایی را داریم تا بتوان با بهره گیری از الگوی علمی پیش برویم.

 

میرزاخانی افزود: در حوزه امور استان ها و شعب با تلاش صیاد رحمان پور و همکارانش پیشرفت های خوبی حاصل شده اما باید در حوزه امور مشتریان و توسعه بازار با تلاش بیشتر و نگاهی متفاوت ، بانک را در رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده یاری کرد.

 

‏گفتنی است، صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب ،حسین سرین رئیس اداره کل پژوهش ، حسن عاشقی رئیس اداره کل آموزش، یونس کلانتری رئیس اداره امور مشتریان و توسعه بازار، علی وفایی مدیر شعب استان تهران و روسا و معاونین امور استان ها و شعب و امور مشتریان و بازاریابی نیز در این جلسه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.