×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بانوان نویسنده انقلابی در مسیر مقابله با دشمنان خسته نشوند
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش  امید اقتصاد آنلاین به نقل از ایبنا، اولین نشست اعضای مجمع بانوان نویسنده انقلابی(بنا) ، عصر پنج شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی برگزار شد.

 

آیت الله  محمد علی جاودان در این نشست در پیامی تصویری خطاب به اعضای مجمع بانوان (بنا) گفت: خدای متعال رحمت کرده به شما نعمت قلم داده، می‌توانید چیزی بنویسید که مردم آن را با ذوق بخوانند، این نعمت را قدر بدانید و یک ذره هم خسته نشوید.

 

این استاد اخلاق از بانوان نویسنده انقلابی خواست که تا آخرین نفس، این مسیر را دنبال کنند، چون دشمن ما دشمن جهانی است. آن ها هم نویسنده و قلم و سناریو نویس دارند و  آماده‌اند که ما را از صحنه وجود حذف کنند اما ما در پس پرده غیب بزرگواری داریم که ما را حفظ می‌کند.

وی گفت: اگر شما برای زنده کردن راه و رسم مرام او و کسانی که در راه او شهید شدند و زحمت کشیدند ، تلاش کنید، ایشان از شما تشکر خواهند کرد.

 

آیت الله جاودان خطاب به خانم‌های نویسنده انقلابی ادامه داد: شما بی‌کس نیستید. کسی را دارید که او بزرگترین فرد ممکن است. او رفع خطر و دشمن را مغلوب می‌کند. شما در راه او و بزرگ کردن نام و مرام او می‌کوشید.

 

وی تصریح کرد: از این مسیر خسته نشویدو سستی نکنید، هر چه می‌توانید در این راه، از جان و مال و توانایی خود برای بلند کردن راه و رسم او تلاش کنید. هر روز کوشش بیشتر، توفیق بیشتر ، خدا شما را مدد برساند، به آرزوهایتان و به پیروزی بزرگ برساند.

 

همذات پنداری با نوجوانان

همچنین سید احمد عبودتیان مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء و دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت فعلی  صحبتهایش را درباره حکمرانی مردمی آغاز کرد و در ادامه، ضمن یادآوری توان بانوان نویسنده در مشارکت برای درمان آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، با ذکر خاطره‌ای از حضور در جمع نوجوانان دختر در اعتکاف رجبیه سالی که گذشت، از بانوان عضو «بنا» خواست که با ارتباط گیری مؤثر و همذات پنداری با نسل نوجوان،برای از بین بردن ناهنجاری‌هایی مثل کشف حجاب قلم بزنند.

 

وی در بخش بعدی صحبتهایش قول پیگیری مشکلات و دغدغه‌های زنان نویسنده عضو مجمع را داد و در پایان خواستار نقش مؤثرتر هیئت مدیره در انتقال مسائل اعضای مجمع شد.

 

در ادامه مراسم، فاطمه شایان پویا از اعضای هیئت مؤسس و نایب رئیس هیئت مدیره بنا در خصوص پویش«به رسم زینب »در شبکه اجتماعی ویراستی با موضوع «حجاب و عفاف» صحبت کرد و از اعضای بنا خواستار همکاری در این پویش شد.

 

فراخوان «خاطرات اربعین » موضوع بخش دوم صحبتهای وی بود که به بزودی پوستر آن در اختیار رسانه‌ها قرار داده می‌شود.

 

اعضای بنا از ۲۰ استان کشور

بخش پایانی مراسم گفتگوی اعضای بنا در قالب پرسش و پاسخ از لیلا محمدی، مؤسس و مدیر عامل بود.

 

وی با اشاره به سختی‌هایی که تا به حال پیش روی بنا بوده و به لطف الهی مجمع از آن عبور کرده، از اعضای بنا که از ۲۰ استان کشور هستند خواست از فرصت های آموزشی مهارت محور بنا با اساتید بنام حوزه‌های تخصصی که با ملاحظه مشکلات مالی برخی اعضاء، به صورت رایگان برگزار می‌شود، استفاده کنند.

 

در جلسه پرسش و پاسخ  یکی از دغدغه های اعضاء، مطالبات زنان نویسنده و عدم فعالیت بنا در عرصه رسانه بود.

 

محمدی با اشاره به ثبت بنا به عنوان مجمع در وزارت کشور و مؤسسه فرهنگی در وزارت ارشاد، پیگیری مطالبات اعضای بنا را از وظایف هیئت مدیره عنوان کرد و نوید راه اندازی سایت بنا با مسئولیت سیده رقیه آذرنگ ،مسؤول رسانه مجمع بنا در آینده نزدیک ،برای معرفی بیشتر و بهتر اعضاء و همچنین حضور مؤثرتر رسانه ای و حمایت از تولید و چاپ آثار فاخر را به شرط شرکت در کارگاههای آموزشی پیش رو به اعضاء داد.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.