خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از بیمه دی، حسین صالحینژاد، مدیر این شرکت در شهر یزد، افتتاح ساختمانهای جدید شعب در سراسر کشور را نشانهی توجه مدیران ارشد سازمان نسبت به مشتری مداری دانست و اهتمام ایشان در خصوص تهیهی ساختمانهای جدید با امکانات مدرن و به روز را، در راستای افزایش سطح رضایتمندی مراجعه کنندگان و همکاران قلمداد نمود.
در ادامهی این مراسم، محمدرضا کشاورز مدیر عامل بیمه دی، اقدامات انجام شده درخصوص گشایش ساختمانهای جدید و ملکی شعب را، شایسته قدردانی و نتیجهی تلاش بیوقفهی همکاران دانسته و بیان داشت: «محترم شمردن مشتریان همواره یکی از ویژگیهای بیمه دی بوده و از جمله امور به انجام رسیده در این خصوص، تدارک دیدن مکانی مطلوب برای شعب است تا تکریم مشتریان در آن، رعایت گردد.»
در این دیدار که جمعی از اعضاء شبکهی فروش نیز حضور داشتند، مدیر عامل بیمه دی، یکی از نقاط قوت این شرکت را، همکاری و همراهی میان ستاد، شعب و نمایندگان خوانده و اظهار داشت: «میانگین سنی جوان بین همکاران شعبهی یزد و شبکهی فروش آن، از جمله سرمایههای قابل اعتناء بیمه دی در این استان به شمار میآید که با توجه به دیگر بضاعتهای موجود، امید آن میرود تا موفقیتهای پیشین تکرار و روند رو به رشد، تدوام یابد.»
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=16762