خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از بیمه دی؛ در این نشست تخصصی که به ریاست دکتر بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی و در این نهاد ناظر برگزار شد، محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی، با اشاره به برنامه راهبُردی تدوین شده در بیمه دی اظهار داشت: حرکت به سوی ارایهی خدمات نوین بیمهای و پیوند دادن محصولات بیمهای با دیگر حوزههای اقتصادی و خدماتی، همان افقی است که استراتژیهای شرکت بیمه دی بر اساس آن تعیین شده است.
محمدرضا کشاورز در ادامه افزود؛ بر اساس همین اهداف و مطالعه بر رفتارشناسی مشتریان آیندهی صنعت بیمه، اپلیکیشن «دِیدار» طراحی، اجرا و به مرحلهی بهرهبرداری رسیده است.
در ادامهی این جلسه که هیئت عامل بیمه مرکزی، فعالان صنعت بیمه، نمایندگان سندیکای بیمهگران و جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، تیم بیمه دی، ضمن ارائهی جزئیاتی در خصوص اپلیکیشن «دِیدار» به معرفی «خانهی نوآوری بیمه دی» و محصولات جدید این شرکت در حوزهی بیمههای زندگی پرداخت.
در خاتمهی این نشست، دکتر بنیادی نایینی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به این نکته که توسعهی صنعت بیمه از مسیر برنامههای مبتنی بر آینده پژوهی میگذرد، افزود: ایجاد مراکز نوآوری در شرکتهای بیمهای مانند بیمه دی، نشان از پذیرش اهمیت این موضوع و آیندهنگری ایشان دارد.
همچنین دکتر بهزادپور نیز با بیان پیشرو بودن بیمه دی در حوزهی خدمات دیجیتال و امضاء پوستر اپلیکیشن «دِیدار» اظهار امیدواری کرد: تلاش تمامی شرکتهای بیمهای فعال در حوزهی دیجیتال و هم افزایی آنها، به رشد و پویایی صنعت بیمه کمک نمایند.
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=16563