×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انگیزه، موتور محرکه سرمایه انسانی است
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از بانک توسعه تعاون، محمدجعفر ایرانی، عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در حاشیه بازدید از چهاردهمین رویداد اقتصادی کیش اینوکس۲۰۲۲ گفت: رویکرد نمایشگاه بورس،بانک،بیمه ،خصوصی سازی بود که در نوع، وسعت،موقعیت، اهداف و محصولات کم نظیر بود.

ایرانی گفت: جزیزه کیش با موقعیت خاص اقتصادی، توپوگرافی، ژئوگرافی و استراتژیک بسیار قابل اهمیت و توجه است. برگزاری نمایشگاه در این جزیره، اهمیت موضوع را دو چندان می کند. حضور شرکت‌های بورسی، تامین سرمایه و بخش خصوصی در این رویداد نتایج مفیدی را به همراه داشته و موجب انتقال تجارب، دانش و هم افزایی می‌شود.

وی ادامه داد: لازمه دستیابی به بازارهای نوین داشتن ابزار لازم فناورانه است که در این رویداد بسترهای مناسبی را شاهد بودیم.

این عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون افزود: بانکداری الکترونیک،بانکداری شرکتی، بانکداری فرا الکترونیک و … با زیرساخت‌ های مناسب و روح کلی بانکداری اسلامی همپوشانی داشته و توان ترکیبی این گفتمان را در صنعت بانکداری مضاعف می‌سازد.

منطقه آزاد کیش الگوی مدیریت نوین است

ایرانی در دیدار با معاون اقتصادی منطقه آزاد کیش گفت: این جزیره زیبا، استراتژیک، غنی، تاریخی و دارای پتانسیل بالا نمادی از مدیریت بهره ورانه ایرانی است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون افزود: بانک متبوع در راستای سیاست‌های کلان خویش و در اهتمام به شعار سال در اجرای برنامه های مدیریت منطقه آزاد و توجه به تولید دانش بنیان، آمادگی لازم را در قالب تفاهم نامه ای اعلام می نماید؛ تعامل، تفاهم و همکاری دو طرفه می‌تواند ایجاد هم افزایی قابل قبولی را داشته باشد.

در ادامه، چالویی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش ضمن تقدیر از حضور مصمم بانک توسعه تعاون در عرصه های اقتصادی کشور گفت:از اینکه بانک توسعه تعاون در جهت بهره ورکردن فعالیت‌ های اقتصادی است، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: برنامه های آی تی محور و‏ الکترونیک را حمایت کرده و مصمم به اجرای آن هستیم.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.