خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از بانک دی، در این میزگرد پاسخگویی تلفنی فریدون رشیدی، معاون اعتبارات و وصول مطالبات و عضو هیئت مدیره، حسین دهقان نیری رئیس اداره اعتبارات و اعتبارسنجی و سجاد عسکری رئیس اداره بررسی طرح ها در مرکز ارتباط با مشتریان ، به پرسشهای مشتریان درباره شرایط تسهیلاتدهی، نحوه وثیقهگذاری و سایر مسائل مرتبط با این حوزه پاسخ دادند.
همچنین در این میزگرد تلفنی طی تماسهای همکاران شعب ضمن مرور مجدد بخشنامههای حوزه اعتباری بر تسریع در رسیدگی به پروندههای موجود و جلب رضایت مشتریان تاکید شد.
«میزگرد پاسخگویی» بانک دی تا ۹ شهریور ماه، مطابق زمانبندی اعلامشده در مرکز ارتباط با مشتریان دایر خواهد بود. مشتریان می توانند از طریق شماره تلفن ۲۸۹۳۰، سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب را دریافت کنند.
همچنین به مناسبت «هفته دولت»، رییس و معاونان شعب بانک دی در میز خدمت به صورت مستقیم پاسخگوی مشتریان خواهند بود.
علیرضا قیطاسی مدیر عامل بانک دی نیز در هفته دولت با حضور در شعب منتخب بانک به صورت مستقیم پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=14474