×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 29 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نگاهی بر فعالیت های انتخاباتی رادیو ایران
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین، سامان پارسا ادامه داد: بعد از تصمیم ستاد انتخابات سازمان، که هر شبکه رادیویی و هر شبکه تلویزیونی به تناسب ماموریت‌ هایشان، متناظر همدیگر شدند، به طور طبیعی شبکه یک سیما و رادیو ایران هم دو شبکه متناظر هم تعریف شدند و قرار بر این شد که فعالیت‌های تبلیغی و مناظره‌های اصلی نامزدهای محترم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این دو شبکه رادیویی و تلویزیونی منعکس شود.

 

وی ادامه داد: سایر فعالیت‌های تبلیغی که در قالب برنامه‌های «مستند» یا گفتگوهای ویژه‌ای که در زمینه اقتصادی در این دو شبکه رادیویی و تلویزیونی لحاظ شد به طور زنده از رادیو ایران تقدیم مخاطبان شد.

 

پارسا افزود: با توجه به فشردگی بحث چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و شرایط ویژه کشور، کنداکتور پخش رادیو ایران تغییر کرد و برنامه‌های این شبکه رادیویی با موضوع انتخابات همسو شدند.

 

مدیر پخش رادیو ایران به برنامه «ایران امروز» با حضور دو جناح «اصولگرا» و «اصلاح طلب» با رویكرد مناظره و طرح سوالات چالشی که این امكان را برای مخاطب فراهم می كند كه شناخت و درك عمیق تری از دیدگاه های نامزدهای ریاست جمهوری برای حل مشكلات كشور پیدا كند، اشاره کرد.

 

همچنین از برنامه «پاستور شماره14» که نماینده نامزد‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با موضوع زنان و خانواده و بررسی راهبردهای دولت آینده در حوزه آسیب های اجتماعی، نام برد.

 

پارسا تصریح کرد: برنامه «ایران امروز» و «پاستور شماره 14» همزمان به شكل تصویری از تارنمای رادیو ایران و كارافزار ایرانصدا تقدیم مخاطبان گرامی این شبكه رادیویی شد.

 

مدیر پخش رادیو ایران در پایان از دو ویژه برنامه «خانواده ای به نام ایران» که در روز 7 تیر علاوه بر انعکاس رویدادهای تاریخی این روز به همراهی و حضور مردم در روز 8 تیر می پردازد نام برد و افزود: «روز انتخاب» ویژه برنامه ای است که در روز 8 تیر از ابتدای ساعات رای گیری به انعکاس حضور مردم و اخبار انتخابات می پردازد.

 

گفتنی است، در این دو ویژه برنامه گزارشگران رادیو ایران و «ایرانیاران» منعکس کننده حضور مردم در سراسر ایران عزیز هستند.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.