×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 9 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح اولین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان البرز
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلایم به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، استاندار البرز و رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از روند آماده سازی پروژه مرکز جامع  تشخیص و درمان سرطان کشوربازدید به عمل آوردند.

 

در حاشیه این بازدید، جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در خصوص پیشرفت علم پزشکی در کشور گفت: قبل از انقلاب اسلامی به واسطه حضور پزشکان هندی و دیگر کشورها پیشرفت خاصی در این زمینه نداشتیم لکن، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور عزیزمان در علم پزشکی با وجود پزشکان حاذق و متخصص ایرانی، موفقیت های چشمگیری داشته به نحوی که مردم از سراسر دنیا برای معالجه و درمان به ایران سفر می نمایند.

 

وی در ادامه افزود: به منظور افزایش تخت بیمارستانی و درمان بیماران سرطانی، موسسه اعتباری ملل با پشتیبانی از شرکت شفاتوس ملل به عنوان سرمایه گذار، نسبت به ساخت و بهره برداری از اولین مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان در استان البرز اقدام نمود.

 

جوادی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های شتاب دهنده، گاما و پرتو درمانی در مرکز مستقر شده‌اند و از طریق سوپر وایزرها دستگاه ها نصب و راه‌ اندازی خواهد شد و با برنامه‌ریزی‌ های صورت گرفته تلاش بر این است مرحله اول این مرکز در روز عید غدیر به بهره برداری برسد.

 

وی افزود: تمامی سعی و تلاش موسسه این است که منویات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه کشور، ایجاد اشتغال و رفاه مردم عزیزمان را تحقق بخشد.

 

در این بازدید آقای عبداللهی استاندار البرز ضمن تشکر از فعالیت‌های خیر خواهانه موسسه اعتباری ملل گفت: این مرکز به همت و پشتیبانی موسسه اعتباری ملل ساخته شده و در نظر است در روز عید غدیر مرحله اول آن به بهره‌ برداری برسد.

 

وی اظهار داشت: با بهره‌ برداری از این مجموعه، بیماران در سراسر کشور دیگر نیاز به تعرفه های پرهزینه خارجی برای درمان خود نداشته و تمامی مراحل بهبود بیماران از قبیل تشخیص و درمان کامل سرطان که در کشور بی‌نظیر است در این مرکز مهیا شده است.

 

عبداللهی در پایان بیان کرد: این مرکز جامع با زیربنای ۶ هزار متر توسط موسسه اعتباری ملل جهت تشخیص و درمان تمام سرطان‌ها در استان البرز به بهره‌ برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.