×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Saturday, 6 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در «پرسا» رادیو ایران خود را محک بزنید
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از شبکه رادیوی ایران، با توجه به داغ شدن تنور انتخابات مسابقه «پرسا» اطلاعات انتخاباتی مخاطبان را ارتقا و محک می زند.

 

رضا بحیرایی مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران گفت: با توجه به جذابیت قالب مسابقه، «پرسا» ویژه انتخابات، در این گروه طراحی شده است.

 

وی ادامه داد: هر روز سه سوال در بازه های زمانی مختلف به صورت سه گزینه ای از رادیو ایران طرح می شود که شنوندگان باید عدد مربوط به پاسخ های درست را به سامانه پیامکی 300009090 ارسال کنند و در پایان هر روز، ساعت 21:45 برنامه زنده «پرسا» با اجرای آرش احمدی، از میان شرکت کنندگانی که پاسخ درست داده اند به قید قرعه به سه نفر جوایز نقدی تقدیم می شود.

 

مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ایران افزود: همچنین در انتهای هفته یک برنده ویژه هفته و در انتهای ماه یک برنده ویژه ماه هم خواهیم داشت.

 

بحیرایی در پایان متذکر شد: در روز انتخابات، یعنی 11 اسفند به پنج نفر از شرکت کنندگانی که در این مدت حداقل یک پاسخ درست به سوالات «پرسا» داده باشند به قید قرعه جوایزی تعلق خواهد گرفت.

 

شایان ذکر است سوالات مسابقه «پرسا» علاوه بر پخش رادیویی از طریق وبسایت و صفحات اجتماعی رادیو ایران در فضای مجازی در دسترس شرکت کنندگان خواهد بود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.