![ارائه خدمات امن و رضایت بخش به مشتریان در اولویت است ارائه خدمات امن و رضایت بخش به مشتریان در اولویت است](https://omideghtesadonline.ir/wp-content/uploads/2024/12/article-2-675x450.jpg)
خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقصاد آنلاین به نقل از بانک مسکن، مدیر امور حراست بانک مسکن با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی، بیشتر توان خود را در موضوع عملیات روانی و جنگ نرم به کار گرفتهاند، افزود: از نقاط مهمی که دشمن برای آسیب زدن و ایجاد نارضایتی هدف قرار میدهد، نظام بانکی است.
دکتر فراهانی ادامه داد: بانکها به عنوان یکی از مهمترین نهادهای اقتصادی و مالی خدماترسان، باید حفظ امنیت بسترهای زیرساختی برای ارائه خدمات امن و رضایت بخش و نیز تکریم مشتریان را سرلوحه قرار دهند.
وی افزود: حصول اطمینان از پایداری و امنیت خدمات الکترونیک، دفاع رایانیکی و ممانعت از نفوذ (هک) و اختلال در سامانههای مربوط به زیرساختهای خدماتی که قطعا مسئولان ذیربط مورد نظر قرار میدهند، باید در ضمن ارائه خدمات به مشتریان رعایت شود.
مشاور مدیر عامل و مدیر امور حراست بانک مسکن در بیان اهمیت تکریم مشتریان گفت: تمامی همکاران در هر رده و سمت موظفند که در ارائه خدمات، اصل تکریم و حفظ حرمت مشتری را کاملا مراعات کنند و در صورت ابراز نارضایتی از سوی مشتری، مسئولان شعب می بایست سریعاً با رویکرد شفاف سازی و اقناع به گلایهها و شکایات رسیدگی کنند.
دکتر فراهانی در ادامه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی بیش از چهار دهه سعی داشتهاند در جنگ های سخت افزاری و نرم افزاری خود اقدامات ضد امنیتی را در محیط امنیتی جمهوری اسلامی به اجرا درآورند؛ اما ملت شهیدپرور و غیور ایران به برکت رهنمودهای امامین انقلاب و تأمل و تدبر در سخنان روشنگرانه امام خامنهای (ادام الله ظله الشریف) و نیز عمل به انتظارات و راهبردهای مورد نظر ایشان، دشمنان و معاندان را در فتنهها و دسایس ناکام گذاشته است.
مدیر امور حراست بانک مسکن در پایان سخنان خود گفت: امید است در پرتو تفضلات الهی و عنایات خاصه امام عصر (عج) و با پیروی از طریق ولایت و با بصیرت، انسجام و همبستگی بتوانیم مسیر پیشرفت، توسعه و تعالی همهجانبه و اعتلای بانک مسکن را با شتابی مضاعف بپیماییم.
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=23404