خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، علی صلاحینژاد در این نشست با تاکید بر جایگاه مهم نمایندگان در توسعه فروش اظهار داشت: تمام فعالیتها و برنامهریزی های ما باید در مسیر تقویت ساختارهای فروش برای رشد نمایندگان باشد.
مدیر عامل بیمه سینا تلاش مستمر، دانش افزایی و خلاقیت را برای نمایندگان ضروری دانست و گفت: در بازار رقابتی، باید نیازهای مشتری را درست شناسایی کرد و محصول کامل و مطابق خواست وی ارائه شود.
صلاحی نژاد کیفیت و خدمت را در اولویت دانست و گفت: باید در فروش محصولات بیمهای خلاقانه عمل کنیم و هر نماینده با تلاش و خلاقیت به یک شعبه تبدیل شود.
وی با اشاره به اهمیت خردهفروشی و تقویت آن خطاب به نمایندگان گفت: به عنوان نماینده بیمه سینا، با اخلاق حرفهای و صداقت تمایز ایجاد کنید.
این گزارش می افزاید، در ادامه این مراسم هریک از نمایندگان به بیان نظرات خود پرداختند
دیدار مدیر عامل بیمه سینا با مدیران شرکت های بنیادی کرمان
مدیر عامل بیمه سینا در بخش دیگری از سفر خود به کرمان، نشست مشترکی با مدیران شرکتهای بنیادی این استان برگزار کرد.
صلاحینژاد در این دیدار با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به خانواده بنیاد مستضعفان بیان کرد: هدف ما ارائه خدمات رضایت بخش است و با برنامه ریزی های جدیدی نیز که انجام شده تلاش می کنیم تا سطح و کیفیت خدمات بیمهای خود را بهبود دهیم.
وی افزود: برنامه ما بر تعامل کامل و مستمر با تمامی شرکت ها و هلدینگ های تابعه بنیاد مستضعفان متمرکز خواهد بود و در تلاشیم تا شرکت ها از تمام ظرفیت بیمه سینا در خدمات بیمه ای استفاده نمایند.
در ادامه این گفتگو هر یک از مدیران شرکتهای بنیادی در استان کرمان ضمن قدردانی از خدمات بیمه سینا به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
در این نشست، حسین گونه پی معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی، محسن امیری زاده سرپرست معاونت فروش و بازاریابی، ریحانه جناتی سرپرست معاونت بیمه های زندگی و فرهادی رئیس شعبه کرمان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=22915