خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقتصاد آنلاین، علی صلاحی نژاد در مراسم هم اندیشی نمایندگان و شبکه فروش ضمن خیر مقدم به نمایندگان شعب تهران، کرج، سمنان، قم، قزوین و ساوه و تبریک سالروز تاسیس بیمه سینا اظهار داشت: توسعه کمی و کیفی شبکه فروش اصلی ترین راه تقویت بیمه سینا است و بر همین اساس، برنامه هدایت، حمایت، نظارت و پشتیبانی از نمایندگان در این شرکت آغاز شد.
وی اصلی ترین پل ارتباطی شرکت با مشتریان را شبکه فروش عنوان کرد و افزود: محور قرار گرفتن شبکه فروش مزایای مختلفی دارد و برگزاری جشنواره ها و دخیل کردن هرچه بیشتر شبکه در فروش نشان داد که ظرفیت بالایی در این بخش وجود دارد.
مدیر عامل بیمه سینا با اشاره به تدوین برنامههای مختلف برای استفاده از ظرفیت شبکه فروش ادامه داد: اگر به کار تیمی و توانمندی خود باور داشته باشیم، موفقیت ما قطعی است.
وی با تاکید بر مشتری محوری و خلق ارزش گفت: مهمترین دارایی شرکت های بیمه، مشتریان هستند اما ایجاد این دارایی بر عهده شبکه فروش است.
وی ادامه داد: دانش افزایی در دنیای امروز جزء واجبات هر شخص است چون توانمندی ایجاد میکند و اگر آموزش را جدی نگیریم حتما در کسب و کار و زندگی دچار مشکل میشویم.
صلاحی نژاد ضمن برشمردن چالشهای شبکه فروش بیان داشت: مشکلات اقتصادی کشور، تحریم های ظالمانه، تغییر ذائقه مشتریان و نرخ شکنی از جمله مهمترین چالش های پیش روی نمایندگان است که ما در تلاشیم با حمایت بیشتر، مسیر توسعه فروش را هموار کنیم.
وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی بیمه سینا با 6 هدف کلان ادامه داد: توسعه سخت افزاری و نرم افزاری در زیرساخت ها، تدوین آیین نامه تسهیلات نمایندگان و تمرکز بر پرتفوهای سود ده از مهمترین برنامههایی است که تاکنون انجام شده است.
این گزارش میافزاید، در ابتدای این مراسم رؤسای شعب حاضر، گزارشی اجمالی از وضعیت و عملکرد شعبه و شبکه نمایندگان خود ارائه کردند.
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=22977