×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 26 January , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
آغاز «سه‌شنبه‌های سینایی» با هدف بهبود تجربه مشتریان
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سینا؛ به منظور پاسخگویی بهتر به سوالات و مسائل مورد نظر بیمه‌گزاران و همچنین تسریع در رسیدگی به پرونده‌ های جاری در سراسر کشور، برنامه‌ای تحت عنوان «سه‌ شنبه‌های سینایی» طراحی و آغاز شده است.

 

علی اصغر نائیجی، سرپرست مدیریت امور مشتریان بیمه سینا در مورد جزئیات این برنامه بیان داشت: از این هفته، هر سه‌شنبه با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان ستاد و شعب، سوالات مشتریان پاسخ داده می‌شود تا از این طریق، مدیران بدون واسطه در جریان سوالات و ابهامات مورد نظر مشتریان قرار بگیرند و علاوه بر پاسخگویی به آنها برای رفع مشکلات، چاره‌اندیشی کنند.

 

وی با اشاره به تقویت نیروی انسانی مستقر در مرکز تماس برای پاسخگویی بهتر به مشتریان افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته اخیراً مرکز تماس امور مشتریان با شماره تلفن 2807-021 به صورت 24 ساعته فعال شده است و کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه‌روز، آماده دریافت سوالات و مسائل مورد نظر بیمه‌گزاران خواهند بود.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این، نظرسنجی از مشتریان و تماس گیرندگان نیز به صورت ماهانه در حال انجام است تا به این روش پس از سنجش سطح کیفی خدمات، آن را ارتقاء دهیم.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.