خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ موسی رضایی در ادامه افزود: اگر بخواهیم عملکرد شرکتهای بیمه در سال ۱۴۰۲ را مورد توجه قرار دهیم، باید اذعان داشت که بیمه دی در دوره نوین خود با مدیر عاملی مهندس موهبتی، نه تنها در سودآوری موفق بوده و خود را در میان پنج شرکت برتر صنعت بیمه قرار داده، بلکه در زمینه مشتری مداری و تکریم بیمهشدگان نیز گامهای ارزشمندی برداشته است.
مدیر عامل بیمه البرز گفت: سرمایهگذاری مناسب در حوزه فناوری اطلاعات در راستای تسریع و تسهیل هرچه بیشتر عملیات بیمهگری و ارائه خدمات فروش و پس از فروش، از دیگر اقدامات مهم بیمه دی بوده است.
گام های ارزشمند بیمه دی در مشتری مداری و تکریم بیمه شدگان
رضایی با اشاره به دستاوردهای بیمه دی در توسعه و تحول دیجیتال افزود: موفقیتهای بیمه دی در این زمینه، تکریم مشتریان، به ویژه خانوادههای معزز ایثارگری را به همراه داشته که شایسته تحسین و قدردانی است.
وی در خصوص قرارداد تبلیغاتی – فرهنگی بیمه دی با سازمان صدا و سیما اظهار کرد: چنانچه صنعت بیمه بتواند اقدام به فرهنگ سازی کند و فعالیت های موثری را جهت شناساندن بیمه به مردم انجام دهد، در واقع به ایجاد و گسترش آرامش خاطر در میان خانوادههای ایرانی کمک کرده است.
رضایی اظهار امیدواری کرد: تبلیغات تلویزیونی بیمه دی که با رویکردی خلاقانه و نگاهی نوآورانه در حال اجرا است، بتواند ضمن تحقق اهداف بیمه دی، در راستای توسعه فرهنگ بیمه و ارتقای هرچه بیشتر صنعت بیمه موثر باشد.
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=22115