×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Sunday, 26 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف باید در دستور کار همکاران به‌ ویژه در شعب باشد
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی ضمن بازدیداز شعبه مشهد در نشستی با حضور روسا، معاونان و همکاران شعب  شهرمشهدبا اشاره به رشد منابع بانک در ماه‌های اخیر گفت: با تشکیل کارگروه‌های بازاریابی و جذب منابع و پایش و کنترل میزان تحقق اهداف ماهیانه و فصلی برای شعب شاهد رشد منابع بانک در مقایسه با متوسط نظام بانکی هستیم.

 

وی با اشاره به لزوم تمرکز شعب بر جذب منابع ارزان قیمت و پرستاری از مشتریان گفت: وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمات بانک دی در خدمت‌رسانی و تکریم مشتریان به ویژه جامعه هدف بنیادشهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید در تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف کوشا باشند.

 

قیطاسی در پایان به اقدامات انجام شده در حوزه کارکنان طی دو سال گذشته پرداخت و گفت: امسال برای اولین بار، مسئولیت تمامی شعب بانک بر عهده جوانان قرار گرفته و نتیجه اعتماد به مدیران جوان نیز در عملکرد مثبت 5 ماه اخیر دیده شده است.

 

در ابتدای این نشست نیز که اسماعیل منصوری نیا و امیرحسین دیانتی، روسای شعب سجاد و ایثار به ارائه گزارشی از عملکرد شعب خود پرداختند.

 

در پایان این نشست همکاران دو شعبه به طرح سوالات و دغدغه‌های خود از مدیرعامل بانک پرداختند.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.