×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
رادیو ایران و سالروز ارتحال بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین، رویكرد ویژه برنامه های رادیو ایران بدین شرح است:

«امام دل ها» ویژه برنامه ای است در سه قسمت که از شنبه 13 خرداد، با نگاهی به سبک زندگی امام خمینی (ره) می کوشد تا با احیای تاریخ به جلوگیری از تحریف های تاریخی بپردازد و برای نسل حاضر، ترسیمی درست و شفاف از گام های انقلاب ارایه نماید.

 

این برنامه به تهیه کنندگی زینب برومند و اجرای حمیدرضا رضایی از 13 تا 16 خرداد ساعت 18:00 پخش می شود.

 

«شنیدنی های تاریخ» شنبه ۱3 خرداد، ساعت 22:15 نگاهی به سبک زندگی امام خمینی(ره) دارد.

 

«سر دلبران» عنوان ویژه برنامه دیگری است که به ابعاد شخصیت و اندیشه های امام خمینی (ره) می پردازد. این برنامه شنبه۱3 خرداد ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می شود.

 

«راه شب» یکشنبه بامداد نیز به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای دکتر محمود اکرامی فر شاعر و ترانه سرا نگاهی به اشعار امام خمینی دارد.

 

«پرده عاشقی» عنوان ویژه برنامه ای دیگری است که با موضوع روایت 8 سال دفاع مقدس و نقش و تاثیر امام خمینی درسال های دفاع مقدس ساعت 02:30 و 05:10 روز 14 خرداد پخش می شود.

 

«سلام صبح بخیر» 14 خرداد، نیز به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای آرش احمدی ساعت 6:15 به سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) می پردازد.

 

«معیار» ویژه برنامه دیگر رادیو ایران است که به موضوع رهبری و انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای بعد از ارتحال امام خمینی (ره) ، اشاره دارد، این برنامه در سالروز ارتحال امام ساعت ۸:۳۵ پخش می شود.

 

«پا به پای آفتاب» نیز در همان روز ساعت 9:00 به بیان اندیشه های تابناك رهبركبیر انقلاب امام خمینی (ره) می پردازد.

 

«همیشه با امام» نام آشنایی است که سال ها در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به تهیه كنندگی حسین عارفی و اجرای محمد رضا درویش، مراسم ارتحال ملكوتی امام خمینی(ره) را از مرقد مهطر ایشان منعکس می کند.

 

«همیشه با امام» را ساعت 10:00 از رادیو ایران بشنوید
«جام جم» عنوان ویژه برنامه دیگری است که با محوریت جایگاه ادبی امام خمینی (ره) و مرور آثار ایشان به تهیه کنندگی زهرا صالحی و اجرای دکتر محمود اکرامی فر(شاعر و ترانه سرا) ساعت 12:40 تقدیم علاقمندان می شود.

 

«وقتی کوچک بودم» نمایش رادیویی است پیرامون رهبری امام خمینی(ره) که ساعت 14:30 تقدیم مخاطبان می شود.

 

«باغ ازغوان» نیز با پخش قطعات موسیقی مناسب این روز به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و اجرای مریم نشیبا ساعت 15:00 به روی آنتن می رود.

 

«افق روشن» ویژه برنامه دیگری است که ۱۴ و ۱۵ خرداد، با موضوع رهبری آیت الله سید علی خامنه ای پس از ارتحال ملكوتی امام خمینی (ره) ساعت ۱۴:۳۰ پخش می شود؛ «نوبت نوا» عنوان برنامه ای است که در سالروز ارتحال ملكوتی امام خمینی (ره) ساعت 17:30 مروری بر اشعار امام خمینی دارد.

 

رادیو ایران پیشاپیش سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) را تسلیت می گوید.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.