×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
حضور معاون رئیس جمهور و رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع مدیران بیمه دی
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از بیمه دی؛ رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با حضور در اختتامیه‌ی همایش سراسری مدیران بیمه دی که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن دیدار با مدیران این شرکت، مأموریت نخست بیمه دی را، رضایتمندی خانواده‌ی معظم شهداء و ایثارگران قلمداد نموده و خدمت‌رسانی به این جامعه‌ی معزز را موجب نعمت و عزت دانست.

 

معاون رئیس جمهور با اشاره به پیشینه‌ی تشکیل بیمه دی خاطرنشان کرد: غالباً بیمه‌ها در ذیل بانک‌ها تشکیل می‌شوند، اما بیمه دی در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری، به طور مستقل و پیش از شکل‌گیری بانک تأسیس شد که این نشان از اهتمام ویژه نسبت به خدمت‌رسانی به این جامعه‌ی هدف داشته و دارد.

 

وی ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع خانواده‌ی کارکنان بیمه دی، به رویکرد توسعه محور بیمه دی اشاره نموده و با توجه حاکم شدن چنین نگاه جدیدی در این شرکت اظهار امیدواری کرد؛ مجموعه‌ی بیمه دی شاهد رشدی همه جانبه باشد.

 

وی با بیان اینکه هر سازمانی می‌باید در حال نو کردن خودش باشد، افزود: اهداف بلندمدت مشخص هستند اما رویکردها و روش‎‌ها می‌بایست متناسب با شرایط و اقتضائات زمانه تغییر یابند.

 

دکتر قاضی‌زاده هاشمی اظهار داشت: امروز ساختار جامعه‌ی هدف ما نیز تغییر کرده و بنیاد شهید و سازمان‌های وابسته به آن را نمی‌توان به سیاق گذشته مدیریت نمود. از این رو، برای نیازهای جدید، می‌بایست برنامه‌ داشت و بازطراحی‌های لازم صورت پذیرد.

 

 

دکتر قاضی‌زاده هاشمی با توجه به سهم بالای بیمه دی در قراردادهای بیمه تکمیلی درمان، توان و تخصص بیمه دی در این موضوع را، یک مزیت مهم برای شرکت دانست و افزود: بیمه دی با تکیه بر چنین ویژگی می‌تواند برای کسب اعتبار بیشتر با سایر شرکت‌های بیمه‌ای وارد رقابت جدی شود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین بیان داشت: هر خدمت خوب و شایسته‌ای که به بیمه شدگان ارایه می‌شود، می‌تواند مُبلّغی برای بیمه دی باشد و علاوه‌بر جامعه‌ی هدف که خانواده‌ی معزز ایثارگران هستند، می‌بایست کوشش کرد تا سایر افراد و نهادها نیز به استفاده از خدمات درمانی بیمه دی ترغیب شوند که این موضوع در کنار خرده فروشی می‌تواند سهم بیمه دی از بازار را افزایش دهد.

 

دکتر قاضی زاده هاشمی با تأکید بر بهره‌ور شدن نظام ارایه‌ی خدمات در سایه‌ی عملکردی شفاف و تعامل محور با مشتریان، عملکرد بیمه دی را در یکسال گذشته، مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم این روند رو به بهبود ادامه یابد و بیمه دی به عنوان معتبرترین بیمه‌ی کشور شناخته شود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.