×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم آخرین شب قدر در رادیو ایران
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین، در احادیث به عبادت و شب زنده داری در این شب بسیار سفارش شده است. رادیو ایران نیز مانند شب قدر گذشته ویژ برنامه ای به شرح زیر تقدیم می کند:

 

«به نام عشق» از چهارشنبه 23 فروردین تا 25 با موضوع ویژگی یاران امیرالمؤمنین با اجرای رضا خضرایی و به تهیه كنندگی عبدالله علایی ساعت ۹:۰۰ پخش می شود. « باغ ارغوان» از یكشنبه ۲۰ فروردین تا پنجشنبه ۲۴ فروردین، نواها و آیین های مناسبتی را با اجرای مریم نشیبا و تهیه كنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می كند.

 

«خانه دوست اینجاست» از یكشنبه ۲۰ فروردین تا پنجشنبه ۲۴ فروردین با رویكرد جایگاه امام علی (ع) در نشر مبانی و آموزه های اسلامی، ارائه الگویی از سبك علوی روایات و درك فضایل ماه رمضان و پرداختن به اعمال شب های قدربا حضور حجت الاسلام مسلم داوود نژاد و به تهیه كنندگی حسین معصومی و اجرای یاسر دعاگو بعد از خبر ساعت ۱۷:۰۰ تقدیم علاقه مندان می شود.

 

«قرارآسمانی» كه هر افطار از رادیو ایران پخش می شود، در شب شهادت حضرت علی(ع) همزمان با دومین شب قدر از فضیلت و اعمال شب های قدر، درك و فضیلت شب قدر و شب زنده داری و اعمال شب بیست و یکم ماه رمضان می گوید.

 

«قرارآسمانی» به تهیه كنندگی ساجد قدوسیان و با اجرای فاطمه آل عباس ساعت ۱۸:۰۰ پخش می شود.

 

«به رنگ خدا» یكی دیگر از برنامه هایی است كه ساعت ۱۹:۳۰ به تهیه كنندگی عبدالله علایی و با حضور حجت الاسلام آتشكار به شرح و توضیح آیاتی از قرآن (با اشاره به شب های قدر) می پردازد.

 

«نور باران» در ایام شب های قدر دعای آسمانی جوشن كبیررا به همراه مناجات و ادعیه شب های قدر پخش می كند. همچنین ارتباط مستقیمی با حسینیه همدانی ها با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان برای مراسم شب قدر دارد.

 

«نور باران» به تهیه كنندگی سعید مبشری و با اجرای حمید رضا رضایی ساعت ۲۲:۰۰ تا 03:00 از رادیو ایران تقدیم می شود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.