×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شب قدر، روی موج رادیو ایران
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، این برنامه ها به شرح زیر پخش می شود:

 

«باغ ارغوان» از یکشنبه 20 فروردین تا پنجشنبه 24 فروردین، نواها و آیین های مناسبتی را با اجرای مریم نشیبا و تهیه كنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۱۵:۰۰ پخش می كند. «خانه دوست اینجاست» از یکشنبه 20 فروردین تا پنجشنبه 24 فروردین با رویکرد جايگاه امام علي (ع) در نشر مباني و آموزه هاي اسلامي، ارائه الگويي از سبك علوي روايات و درك فضايل ماه رمضان و پرداختن به اعمال شب هاي قدربا حضور حجت الاسلام مسلم داوود نژاد و به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای یاسر دعاگو بعد از خبر ساعت 17:00 تقدیم علاقه مندان می شود.

 

«قرارآسمانی» که هر افطار از رادیو ایران پخش می شود، در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با اولین شب قدر از فضيلت و اعمال شب هاي قدر،درك و فضيلت شب قدر و شب زنده داري و اعمال شب نوزدهم ماه رمضان می گوید. «قرار آسمانی» به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان و با اجرای فاطمه آل عباس ساعت 18:00 پخش می شود.

 

«به رنگ خدا» یکی دیگر از برنامه هایی است که به تهیه کنندگی عبدالله علایی در شب نوزدهم ماه رمضان با حضور حجت الاسلام آتشکار شرح و توضیح آیاتی از سوره انفال با تلاوت استاد محمد اللیثی را پخش می کند.

 

«نور باران» در ایام شب های قدر دعای آسمانی جوشن كبیررا به همراه مناجات و ادعیه شب های قدر پخش می كند. همچنین ارتباط مستقيمی با حسينيه همدانی ها با سخنرانی حاج شيخ حسین انصاريان برای مراسم شب قدر دارد. «نور باران» به تهیه کنندگی سعید مبشری و با اجرای حمید رضا رضایی ساعت 22:00 تا 03:00 از رادیو ایران تقدیم می شود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.