×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حمایت مجلس از طرح مدیران بانک دی در جهت افزایش شعبه‌ و باجه های خدماتی/ دولت با پشتیبانی اعتبارات لازم را تامین کند
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین، شهباز حسن‌پور، عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با امید اقتصاد آنلاین درباره طرح بنیاد شهید و مدیران بانک دی در جهت افزایش شعب و باجه های این بانک اظهار کرد: بانک دی طبق هدفی که برای آن تبیین و ترسیم شده از ابتدای شروع فعالیت خود با رسالت ارائه خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران تاسیس و راه‌اندازی شد از این رو لازم و ضروری است که باتوجه به دامنه وسعت مشتریان این بانک تعداد شعب‌های آن نیز افزایش پیدا کند.

 

وی افزود: در حال حاضر بیشترین شعب بانک دی در تهران و برخی از کلان شهرها قرار دارد و متاسفانه شعب این بانک در شهرها و‌ شهرستان‌هایی که هزینه‌‌ های جنگ را پرداختند و تعداد بالایی شهید، ایثارگر و جانباز دارند فعال نیست و یا تعداد آنها بسیار کم است.

 

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به عملکرد خوب بانک دی، بدون شک افزایش تعداد باجه های مستقیم و وابسته یا شعبه‌ های این بانک باید عملیاتی شود و ما در فراکسیون ایثارگران و مجلس شورای اسلامی موافق اجرایی شدن این طرح هستیم.

 

حسن‌پور خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با توجه به اهمیت مطالبات خانواده‌های گرانقدر ایثارگران و شهدا، دولت در جهت تخصیص اعتبارات لازم به این بانک برای تاسیس شعب جدید اقدامات لازم را در کمترین زمان انجام دهد.

 

وی تاکید کرد: همچنین انتظار است مدیران بانک دی یک برنامه مشخص و کاملی را در جهت نتیجه و دستاوردهای این طرح تنظیم کنند تا انشاالله با حمایت دولت این اقدام مهم هرچه زودتر نهایی شود.

 

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، گفت: بدون شک ما در مجلس و فراکسیون ایثارگران، این مسیری که از سوی بانک دی شروع شده است همراه آنها خواهیم بود و تمام اقدامات لازم را در جهت کمک و حمایت از مدیران این بانک و طرحی را که ارائه کردند، انجام خواهیم داد.

 

افزایش شعب بانک دی مطالبه فراکسیون ایثارگران از دولت/ خانواده ایثارگران نباید از دریافت خدمات بانکی محروم باشند

قاسم ساعدی، عضو دیگر فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده ایثارگران نباید به دلیل کمبود شعب بانک دی از دریافت خدمات بانکی محروم باشند.

 

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در گفت و گو با خبرنگار امید اقتصاد آنلاین اظهار کرد: فلسفه وجودی بانک دی از همان ابتدا در جهت افزایش رفاه حال خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بوده و هست و این رویکرد تا به امروز با یاری خدا  و عملکرد مسئولان این بانک به خوبی انجام شده است.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه با توجه به حائز اهمیت بودن جایگاه و رتبه بانک دی، این بانک در خیلی از شهرستان‌ها شعبه ندارد و این امر خانواده شهدا و ایثارگران را با مشکلات بزرگی روبه رو کرده است و آنها در جهت دسترسی به بانک دی با سختی‌های بسیاری رو به رو هستند.

 

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش تعداد شعب بانک دی یک امر ضروری است؛ از این رو لازم و واجب است که بانک دی در همه شهرهای کشور شعبه داشته باشد تا خدمات مورد نیاز خانواده‌های ایثارگران را اجرایی کند.

 

ساعدی با بیان اینکه حفظ مقام و منزلت خانواده‌های شهدا برای همه‌ی ما واجب است، خاطرنشان کرد: موضوع افزایش تعداد شعب بانک دی با توجه به مکاتبات و ملاقات‌های ما با مردم به خصوص در شهرهایی که نقش اساسی در دوران جنگ داشتند، امری جدی است و امیدواریم این مهم هرچه سریعتر اجرایی شود و اعتبارات لازم برای آن اختصاص یابد.

 

وی با اشاره به اینکه تاسیس بانک دی در هر شهر و شهرستانی همواره میمون و مبارک بوده است، تاکید کرد: انشالله این بانک با همراهی دولت و مجلس در مسیری که انتخاب کرده موفق باشد و به بهترین شکل ممکن خدمات لازم را به مردم و خانواده بزرگ ایثارگران ارائه دهد.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.