×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تثبیت سهام بانک دی در بازار سرمایه با جلب اعتماد سرمایه‌گذاران
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین، نماد پس از کش‌وقوس‌های فراوان و با تلاش‌های انجام گرفته شده از سوی بنیاد شهید، چند ماهی است که به مدار معاملات بازگشته و حالا شاهد تثبیت سهام بانک سهام بانک دی در بازار سرمایه هستیم.

 

نماد «دی» که از 28 مهرماه 1400 بسته شده بود، با شفافیت در انتشار حداکثری رویدادها، اخبار و اطلاعیه‌های موجود سرانجام در 29 خرداد 1401 بازگشایی شد. در زمان توقف نماد «دی»، سهامداران بارها گلایه خود را از این موضوع اعلام کرده بودند که بانک دی، در راستای خواسته به حق سهامداران و احقاق حق و حقوق آنها، همه تلاش خود را برای بازگشایی نماد در بازار سهام انجام داد.

 

پس از بازگشایی نماد «دی»، سهام این شرکت در ابتدا با فشار فروش مواجه بود و با افت نسبتاً زیادی مواجه شد که وضعیت کلی بازار سرمایه نیز در این اتفاق تاثیر بسزایی داشت. با بهبود اوضاع کلی بازار سهام و با فروکش کردن هیجانات کاذب، نماد «دی» با افزایش تقاضا از سوی سهامداران خرد و عمده مواجه شد.

 

شرایط بنیادی بانک دی که خود را در انتشار حداکثری اطلاعات در سامانه کدال نشان می‌داد، سهامداران را نسبت به آخرین وضعیت و ارزش واقعی نماد دی آگاه می‌کرد. انتشار مداوم و به‌‎روز اطلاعات در سامانه کدال که به انتشار تلاش‌های واحدهای مختلف بانک دی برای افزایش سودآوری شرکت می‌پرداخت توانست سهامداران بازار سرمایه را به سمت خود ترغیب کند.

 

افزایش تقاضا برای خرید «دی»، تثبیت سهام بانک دی در بازار سهام را پس از اتفاقات اخیر در پی داشت. در حال حاضر سهام بانک دی در محدوده قیمتی 73 تومان در حال دادوستد میان سهامداران است. تحلیل‌گران تکنیکالی بازار سرمایه معتقدند که «دی»، روند نزولی خود را به سمت بالا شکسته و وارد یک روند صعودی شده است.

 

بر این اساس، خروج از روند نزولی بلند مدتی و کف‌ سازی انجام گرفته در محدوده 57 تومان، این محدوده را به یک حمایت معتبر برای «دی» تبدیل کرده که نشان از اقبال عمومی خریداران دارد.

 

 

«دی» با عبور از سدِ مقاومت جدی تکنیکالی در محدوده 67 تومان به سمت اهداف قیمتی بالاتر در حرکت است.

 

 

محدوده 76 تومان که در مقابل نماد دی قرار گرفته به عنوان اولین هدف قیمتی به حساب می‌آید که افت احتمالی از این محدوده به حوالی 67 تومان نیز می‌ تواند پولبک «دی» محسوب شود.

 

 

 

یکی دیگر از عوامل اقبال عمومی به نماد دی، وضعیت نمودار کوتاه مدتی سهام بانک دی است که نظر سهامداران کوتاه مدتی را به خود جلب می‌کند. بر این اساس، سهام بانک دی در یک روند صعودی قرار گرفته که کف این کانال صعودی در محدوده 67 تومان قرار دارد.

 

 

 

در حالت کلی، می‌توان گفت که نماد دی با شرایط مساعدی که از لحاظ تکنیکالی دارد در میان مدت و بلندمدت می‌تواند سودهای خوبی را نصیب سهام دارانش کند؛ به ویژه اینکه بانک دی طی ماه‌های اخیر و با انتشار همه رویدادها و اطلاعیه‌های خود در سامانه کدال امنیت سرمایه گذاری در سهام این شرکت را برای سهامداران به ارمغان آورده و در میان آنها اعتمادساز شده است.

 

لازم به ذکر است؛ این تحلیل سیگنال خرید و فروش نبوده و صرفاً جهت اطلاع‌رسانی نسبت به تثبیت سهام بانک دی در بازار سرمایه منتشر شده است.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.