خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از بیمه دی، محمدرضا کشاورز، مدیر عامل این شرکت با اشاره به همدلی و انسجام سازمانی جاری در این سازمان، چنین فرهنگی ارزش آفرین را ستوده و اظهار داشت؛ نفی نگاه فرد محور و افزایش کار گروهی، همواره نتایج مثبتی در بیمه دی داشته که رضایتمندی مشتریان و سهامداران از جمله ثمرات ارزندهی آن به شمار میآید.
وی استقبال این شرکت از تحولات نوآورانه و فنآورانه را گامی دیگر و فصلی نو در روند رو به رشد و تعالی بیمه دی توصیف نمود که میتواند به مزیت رقابتی این شرکت نسبت به سایر رقبا بدل گردد. وی طراحی و راهاندازی سامانهی «دِیدار» را نشان دهندهی عزم جدی سازمان جهت پیشرفت به سوی آینده ذکر نموده و اظهار داشت؛ بیمهگری دیجیتال و خدمتدهی آنلاین، دیگر یک افق یا چشمانداز در بیمه دی نیست، بلکه فرآیندی تحقق یافته است.
مدیر عامل بیمه دی اظهار امیدواری کرد: رویکرد آیندهنگر به کسب و کار، ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و نگاه امانتدارانه نسبت سهامداران سبب کسب دستآوردهای فعلی بوده و تضمین کنندهی موفقیتهای بیمه دی در آینده است.
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=16750