خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از پتروشیمی خلیج فارس، مهمان ویژه این نشست صمیمی، دکتر علیعسکری بود؛ نشستی که در آن، مدير عامل شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس از اهمیت و جایگاه ممتاز روابط عمومیها در جریان سازی خبری، امیدآفرینی و معرفی توانمندیهای بینظیر ایران اسلامی در حوزههای مختلف به ویژه “صنعت ارزش آفرین پتروشیمی” سخن گفت.
نمایش تلاش جهادی با روابط عمومی پویا و خلاق
مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با قدردانی از تلاشها و خدمات واحدهای روابط عمومی هلدینگ و جایگاه آنها در نمایش تلاشهای جهادی مدیران و پرسنل شاغل در صنعت پتروشیمی گفت: روابط عمومیها باید با خلاقیت، پویایی و داشتن ابتکار عمل، همواره در گردونه رقابتها و پیکارهای رسانهای باقی بمانند.
دكتر علي عسكري گفت: یک روابط عمومی كارآمد، بايد با نگاه عالمانه و ظریف، خالق يك فضای متفاوت، دلپسند،متبوع و مطلوب باشد و آن را به تصویر بکشد. روابط عمومی یک هنر و پیکار ارتباطی و انسانی است که باید با زبان هنر روایتگر موفقیتها و دستاوردها باشد.
مدير عامل شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس با اشاره به برنامهها و تلاشهای مغرضانه رسانههای معاند با هدف ناامید کردن مردم بیان کرد: این هنر روابط عمومی است که با انتشار گسترده موفقیتها و تلاشهای خالصانه، هرروز اخبار و تصاویر امیدبخش را تولید کند.
وی همچنین افزود: برگزاری تورهای علمی با حضور دانش آموزان،دانشجویان و صاحبنظران، باعث آشنایی بیشتر آنان با خدمات،اقدامات و فعالیت های چشمگیر پرچمداران صنعت پتروشیمی می شود.
ضرورت تعامل راهبردي و دوسويه با رسانه هاي متعهد و حرفه اي، جريان سازي خبري و استفاده از ظرفيت هاي غني فرهنگي اقوام
در اين نشست، دكـتر عظيــمي مديـر بـرند، مسئـوليت اجتمـاعي و روابط عمـومي شركت صنايع پتروشيمي خليـج فـارس بیان کرد: تعامل دو سویه با رسانههای متعهد و حرفهای، رصد و پایش اثربخشي اقدامات فرهنگی و رویداد ها از جمله جشنواره ها و نمایشگاه ها، جریان سازی خبری، تبدیل شدن روابط عمومی ها به مرجع رسانهای و تولید آثار موسیقی و تولیدی فاخر و ماندگار از مهمترین سیاست ها و اولويت هاي راهبردی دوره جدید فعالیت اين مدیریت است.
وي با اشاره به اهمیت مسئولیت اجتماعی به عنوان یک التزام اخلاقی و اجتماعی برای هلدینگ خلیج فارس گفت:محور فعالیتهای این حوزه، پاسخ به نیازهای جامعه محلي و رضایتمندی آنهاست و می طلبد واحدهای روابط عمومی با گسترش ارتباطات و رفتن به دل مردم،به نيازها و دغدغه هايشان، پاسخي در خور شأن بدهند.
وي افزود: واحدهاي روابط عمومي شركت هاي تابعه بايد در برگزاري همه رویدادها، همایش ها و نمایشگاه ها و توليد محصولات رسانه اي از جمله کلیپ ها و تیزرها، توجه ويژه اي به استعدادهاي محلي و ظرفيت هاي غني اقوام مختلف داشته باشند.
مديـر بـرند، مسئـوليت اجتمـاعي و روابط عمـومي شركت صنايع پتروشيمي خليـج فـارس افزود: واحدهاي روابط عمومی، محور جریان سازی فرهنگی و پیشران اقدامات فرهنگی ماندگار هستند و رعایت ضوابط فرم و محتوا برای اثربخشی اقدامات این واحدها ضروری است.
دكتر عظيمي با اشاره به افتتاح چندین طرح مهم و همایش و نمایشگاه در آینده نزدیک گفت: مستندسازی و طراحی پیوست رسانهای برای این طرحها باید در اولويت قرار گیرد.
لازم به ذکر است، در نشست یک روزه هم انديشي رؤسای روابط عمومی های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت کنندگان درباره مهمترین سیاست ها ، راهبردها و اقدامات حرفه ای در حوزه های برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی به ویژه پررنگ بودن نقش اقشار مختلف مردم در پیکارهای رسانه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=16117