×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 27 February , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی برگزار شد
خبرنگار: میلاد اصفهانی

به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از بیمه دی؛ محمدرضا كشاورز مدیر عامل بیمه دی هدف از برگزاری این همایش را تبیین هرچه بهتر استراتژی‌های نوین شرکت قلمداد و آن را حاصل ماه‌ ها کار مطالعاتی و به مثابه نقشه‌ی راهی برای جهش به آینده‌ای روشن دانست.

وی در ادامه، با بیان هفت نکته کلیدی جهت نیل به موفقیت‌های آتی، یعنی؛ شناخت واقعیت موجود، چشم‌انداز، ریسک استراتژیک، تیم همکاران، توجه به مشتری، نقش مدیران و دلبستگی و تعصب سازمانی را، از مواردی برشمرد که می‌توانند در اجرایی نمودن استراتژی‌های شرکت، مهم و مؤثر باشند.

محمدرضا کشاورز با بیان این نکته که رضایتمندی مشتریان و مطلوب نمودن تجربه‌ی ایشان با بیمه دی، از اهداف این شرکت در سال ۱۴۰۱ است، گفت؛ در این راستا تقویت شبکه‌ی فروش و ارائه‌ی خدمات فن‌آورانه دیجیتالی از برنامه‌هایی است که در سند استراتژیک شرکت بدان اشاره شده و تحقق آن اهتمام تمامی ارکان شرکت را طلب می‌کند.

مدیر عامل شرکت بیمه دی افزود: توسعه‌ی کسب و کار بیمه‌ای در فضای دیجیتال، عاملی تعیین کننده و اثر بخش در افزایش سطح رضایت مندی مشتریان است و از همین رو،‌ بیمه دی با ارائه‌ی اپلیکیشن «دِی‌دار» تلاش نموده تا صدر نشینی خود در خلاقیت‌های فن‌آورانه‌ و خدمت‌دهی دیجیتالی را حفظ نموده و بهترین تجربه از عملیات بیمه‌گری را برای مشتریان‌ خود رقم بزند.

این همایش با برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی و تبادل دانش و مهارت میان‌ معاونین و مدیران شرکت بیمه دی همراه بود.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.