خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از بانک پاسارگاد، نهمین دوره این نظرسنجی مردمی از تاریخ 5 اردیبهشت تا ۱۵ تیر ۱۴۰۱ با حضور ۱۵۰۰ نام تجاری معتبر کشور در 102 گروه کالا و خدمات، با ثبت 832001 رأی مردمی برگزار شد و شرکت کنندگان بر اساس تجربه خود در بهرهمندی از کالاها و خدمات نسبت به انتخاب برند محبوب خود اقدام کردند.
راحله شهرابی، مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد با بیان اینکه این بانک با اتکا بر فرهنگ غنی پاسارگادی و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیاز مشتریان نظام بانکی و با تکیه بر دانش جوانان کشورمان، همواره در راستای کمک به توسعه کشور در بخشهای مختلف اقتصادی، تولیدی، آموزشی و… اقدامات ارزندهای را انجام داده است، گفت: بانک پاسارگاد همواره بهعنوان بانکی پیشرو در ارائه و توسعه خدمات بانکی اقدامات ارزندهای انجام داده و در عرصه بین المللی نیز بسیار موفق عمل کرده است.
وی در ادامه موفقیتهای بینالمللی بانک پاسارگاد از جمله: کسب هفت عنوان «بانک برتر اسلامی ایران» و همچنین دستیابی به هفتمین عنوان «بانک سال جمهوری اسلامی ایران» طبق اعلام نشریه معتبر بنکر، کسب رتبه 257 دربین 500 برند ارزنده بانکی جهان (به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در این فهرست) بر اساس آخرین اعلام مؤسسه بینالمللی برندفاینانس (Brandfinance) ، قرارگرفتن در رتبه 502 جهان به عنوان تنها بانک ایرانی حاضر در آخرین فهرست 1000 بانک برتر جهان (اعلام شده در نشریه بنکر)، انتخاب به عنوان سازمان دانشی برتر (Make) در ایران و کسب رتبه دوم آسیا در بخش رهبری دانش محور سازمانی، انتخاب به عنوان بانک متعالی برای سه سال متوالی از سوی مؤسسه معتبر یورومانی، کسب جایزه بینالمللی امنیت و دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیکی از سوی اتحادیه اروپا، دریافت نشان زرین شهرت و اعتبار در ارائه خدمات نوین بانکی (ITEC) را تنها به عنوان بخشی از افتخارات این بانک برشمرد.
وی افزود: بانک پاسارگاد که همواره باکسب عناوین ارزنده از مراجع معتبر جهانی برای نظام بانکی کشورمان افتخارآفرینی کرده است، این بار در موفقیتی ارزشمند در تمامی گروههای خدمات بانکی جشنواره مردمی برند محبوب مصرفکنندگان، شامل: «خدمات بانکی حضوری»، «همراه بانک»، «اینترنت بانک» و «نرمافزارهای پرداخت» با رأی مستقیم مردم عزیز کشورمان و مخاطبان محترم نظام بانکی موفق به کسب رتبه نخست شد و عنوان محبوبترین نام تجاری (برند) بانکی کشور را به خود اختصاص داد.
گفتنی است جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، هرساله توسط انجمن حمایت از مصرفکنندگان بهصورت نظرسنجی عمومی برگزار میشود و امسال نیز طبق روال هشت سال گذشته، انتخاب برند محبوب را برعهدۀ مخاطبان و استفاده کنندگان کالاها و خدمات گذاشت و بدین ترتیب، مصرف کنندگان با رأی مستقیم خود نسبت به انتخاب نام تجاری محبوب خود اقدام کردند.
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=14438