گروه : دستهبندی نشده
خبرنگار: میلاد اصفهانی
به گزارش امید اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک دی، قیطاسی در این دیدار که همزمان با نخستین روز کاری سال نو برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمترسانی شعب کشیک بانک در ایام نوروز گفت: بايد تلاش شود برنامهریزی شعب کشیک به گونهاي باشد كه مشتريان بتوانند در تعطیلات مانند روزهاي عادي، خدمات مورد نياز خود را با كيفيت مطلوب دريافت كنند و اين مهم بايد در تمامي تعطيلات پيش رو در سال جاري مدنظر قرار گیرد.
وی با اشاره به اقدامات تیم مدیریت جدید بانک طی دو ماه گذشته گفت: با بررسی وضعیت شاخصهای عملکردی بانک و برگزاری جلسات متعدد با همکاران واحدهای ستادی، برنامه عملیاتی و سیاست اعتباری سال ١٤٠١ تدوین شده است که طي هفته جاري ابلاغ میشود.
وی افزود: با توجه به اين كه مقام معظم رهبري(مدظلهالعالي) سال ١٤٠١ را سال « توليد، دانش بنيان، اشتغال آفرین» نامگذاري كردند بانك دي نيز براي تحقق شعار سال بر اساس برنامه ريزيهاي انجام شده و سياست اعتباري تدوين شده، تلاش دارد گامهای مؤثری در این زمینه برداشته و سهم خود را در شکوفایی اقتصادی کشور ايفا كند.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به نقش تولید دانشبنیان در اقتصاد ملی گفت: بر اساس آمار بانک مرکزی، سال گذشته حدود ۱۲۰۰ شرکت دانشبنیان از منابع مالی بانکها استفاده کردند که با توجه به کیفیت مطلوب و قیمت رقابتی محصول دانشبنیان باید نظام بانکی حمایت بیش از پیش از این حوزه را دستور کارقرار دهد و بانک دی نیز عزم خود را در سال جاری برای حمایت از مراکز دانشبنیان به کار خواهد بست.
قیطاسی، برنامهمحوری و حرکت در مسیر تحقق اهداف استراتژیک در سال جدید را ضرورت بهبود شاخصهای عملیاتی بانک دانست و تصریح کرد: واگذاری املاک مازاد و خروج از بنگاهداری، کاهش مطالبات غیرجاری و وصول مطالبات معوق، افزایش سهم بازار بانک در بازار پولی کشور مهمترین اولویتهای استراتژیک بانک در سال جاری است.
مدیرعامل بانک دی، تکریم مشتریان را مهمترین رسالت همکاران شعب دانست و گفت: مهمترین رسالت همکاران شعب در خدمترسانی به مشتریان، تکریم و رعایت احترام مشتری است و باید با یک برنامهریزی هدفمند، ادبیات مشترک و یکسان در پاسخگویی به مشتریان در تمامی شعب نهادینه شود.
وی همچنین با اشاره به حواشی ایجاد شده در برخی از رسانهها درباره تسهیلات پرداختی بانک دی به کارکنان گفت: به رغم برخی مطالب مطرحشده در فضای مجازی درباره افزایش تسهیلات پرداختی به کارکنان بانک دی، این توضیح ضرورت دارد که میزان تسهیلات پرداختی به کارکنان شاغل این بانک هیچ تغییری نداشته و صرفاً تلاش شده است تا دستورالعملهای بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار در زمینه رفع مسدودی تسهیلات، اجرایی شود و بازپرداخت اقساط کارکنان نیز به صورت پلکانی و مشابه سایر بانکها یکسانسازی شده است.
در ادامه این نشست، امیرعباس هاشمینژاد، نایبرییس هیئتمدیره بانک ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، همدلی و همراهی را رمز موفقیت بانک در تحقق اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۱ دانست و گفت: تیم مدیریت جدید در حال پایهگذاری زیرساختها و الزامات پایهای و اساسی در بانک دی است تا با ایجاد یک ساختار حرفهای و منسجم، بانک دی به جایگاه واقعی خود دست یابد.
وی افزود: مهمترین هدف هیئتمدیره از ایجاد تغییر در ساختار بانک، ایجاد انگیزه برای همکاران در مسیر ارزشآفرینی است.
هاشمینژاد در پایان ابراز امیدواری کرد که با همت جهادی، برنامهمحوری و همدلی هر چه بیشتر کارکنان، اهداف استراتژیک و شاخصهای عملیاتی ترسیم شده برای بانک محقق شود.
انتهای پیام/
https://omideghtesadonline.ir/?p=13636